Me moeder is nog op et werk..hoop zooooooooooo dat ze de mail heeft aanstaan én hem ook doorstuurt.. of ik wel/niet bijzit, pff
CoronaLime schreef:Als je via fax heen doet, faxen ze dan bevestiging terug?Nee, per mail en postduif
michellee73 schreef:anais96 schreef:Ik had naar week 1 moeten gaan Mennen, gezellig Mennen is ook leuk hooralleen niks voor mijn paard
Volgend jaar ga ik lekker mennen.Neem ik wel ander paardje mee Dan ben je tenmiste snel aan de beurt!
ik heb wel reactie!! ik zit er niet bij! 9C is vol bij mij! Dus sta op de wachtlijst! Jammerjammer! kan nu alleen nog week 11.
thaampjee schreef:ik heb wel reactie!! ik zit er niet bij! 9C is vol bij mij! Dus sta op de wachtlijst! Jammerjammer! kan nu alleen nog week 11.Aww dat is balen en jij maakt me nu heel zenuwwachtig. Dacht dat er bijna niemand niet bij zat, maar dat is dus toch niet zo.
CoronaLime schreef:Mijn 1e keuze zit vol, maar hoe zit 't dan met 2e keuze?Ohh meen je niet lin????kunnen we niet?
thaampjee schreef:ik heb wel reactie!! ik zit er niet bij! 9C is vol bij mij! Dus sta op de wachtlijst! Jammerjammer! kan nu alleen nog week 11.hoelaat had je je opgegeven dan?