Zelhem heeft 3 kampioenen.
Maarten Schuttert + Bassie in het Z springen
Ludo Z1 dressuur
Sabine B dressuur
en ben zooo trots

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_katja_ schreef:iedereen heel erg gefeliciteerd!!! met alle bekende en familie die gereden heeft
even tussen door. wie was er ook al weer van plan om volgende week foto's te maken? want dat ik heb wel intresse.
katja koster - unbelievable - L1 - ring 12 - 16:24
Lienemien schreef:Hopen dat het vrijdag mooi weer is net zoals het gister bij de ponies was!
yvonnepuntnl schreef:_katja_ schreef:iedereen heel erg gefeliciteerd!!! met alle bekende en familie die gereden heeft
even tussen door. wie was er ook al weer van plan om volgende week foto's te maken? want dat ik heb wel intresse.
katja koster - unbelievable - L1 - ring 12 - 16:24
Dat was ik!!
Ik heb al iemand anders om 16.24 uur in ring 9, dus ik beloof niks; kan wel tijdens het losrijden kijken of ik tijd voor je heb.
Ik heb je trouwens al weleens gefotografeerd in Gameren : http://www.geitenhouderij.nl/GamerenL1B ... GP8562.jpg
Waren die niet mooi genoeg?
mandy13 schreef:Dit nieuws komt nooit uit, maar dit is wel heel zuur, ik zal voor je duimen dat je kan gaan, want net wat je zegt je hebt er heel hard voor getraind!
nog maals sterkte
Bettine schreef:Ik heb ook niet echt een ideale voorbereiding: Ben al 2 dagen ziek
En Black moet je eigenlijk geen dag laten staan de week voor wedstrijd, anders loopt hij gewoon niet fijn. Dus echt hoop op een goede score vrijdag heb ik niet meer, maar ik ga het proberen..
Missanous, sterkte.