Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik was bij het L springen foutloos, helaas in de barage wat pech, maakte een te korte bocht waardoor ik een balk had en toen was ik en de pony het ritme wat kwijt dus toen volgde nog een balk 
  maar toch super ik was 7e en er waren 6 prijzen 
  najah volgende wedstrijd wordt M denk ik 

Met oa. nog wat protestbokken onderweg. Hij heeft zn best gedaan maar de omstandigheden waren er niet naar! Ik vind het wel héééééééél erg zonde dat er met 'de kampioenschappen' notabene in zulke slechte banen gereden moet worden... 

) hadden er een goed gevoel bij. Stond een paar keer op de coupon ''zwaait uit''.. met name in de galop. Daar kregen we dus 4-en en 5-en voor. Ik sneed soms de bochten een beetje af voor de modder. Ik was nog als nummer 6, toen we bij iemand van onze club gingen kijken die als laatste moest, zagen de banen er nog slechter uit! Echt jammer, vooral op zo'n kampioenschap                                                         

(ik ben vrij stevig, en had een roze met witte trui aan.) 

. Wat werd er slecht gesprongen 
.
. Echt, was niet grappig meer. Iedereen had er last van natuurlijk. Maar ik vond het echt wel erg 
. Ze liep super braaf, en deed heel erg d'r best. Helaas maar 178 punten 

.                                                         
hesterv schreef:Met Vent mocht ik vandaag niet overrijden, de baan was te slecht om lekker te kunnen rijden. Vent is niet bepaald van de zware grondMet oa. nog wat protestbokken onderweg. Hij heeft zn best gedaan maar de omstandigheden waren er niet naar! Ik vind het wel héééééééél erg zonde dat er met 'de kampioenschappen' notabene in zulke slechte banen gereden moet worden...

Rocky Mien Topper!  

Nieuwe Topper erbij: Bolena  

of slechte punten en een heel paard. heb voor het laatste gekozen!!! 

. Vind het nog steeds jammer dat ik niet heb kunnen starten, maar de omstandigheden maken het heel heel wat minder zuur!