Wat leuk ariana dat je ook gaat enne ...6 uur ik moet waarschijnlijk nog vroeger want ik heb voerdienst .zal je pony op tijd eten geven kan hij rustig eten voor je weg gaat. zie jullie wel smorgens verschijnen
Ik heb trouwens een 2 voor mijn naam staan opde startlijst...
Ik dacht zelf eerst dat het betekent dat ik nog een 2e coupon moet inleveren, maar dat heb ik al gedaan! Eentje heb ik op de kring ingeleverd, en eentje later opgestuurd...
Haha wat een grap, ik en springen Nee hij's voor de verkoop, is ook niet van mij maar zoals het er naar uit ziet zal hij z'n mannetje wel staan in de dressuurring ondanks z'n springbloed. [heb trouwens voor 2 weken terug voor het eerst sinds 4 jaar weer gesprongen, was erg tof ]
Vnvd gaan we het terrein voor een heel groot gedeelte opbouwen. Ik moet helpen met de tenten en het parcours in ring 1... Ik zal eens goed bekijken hoe er gebouwd is
Als ze er al liggen zal ik het doen. Ik meende dat de banen van de dressuur vandaag pas gemaaid werden en dat ze morgen pas worden uit gezet.
Ring 9 zal iig omheind zijn... misschien ring 8 ook nog. Wat ik wel begrepen heb is dat de boer de koeien niet naar een ander weiland wil doen en dus naast de dressuurbanen staan
Niet als je een dressuurmiep bent. Na m'n M parcoursen met m'n C-tje is de lol er voor mij wel af. Ik vind het gewoon te snel hoog, had ook altijd van die fijne weigeraars.
Hm jammer dat de boer z'n koetjes niet even wil verplaatsen. Zal mij benieuwen wie er meer onder de indruk zijn. De pony's of de koeien
Maar mennn wat een huge springringen idd. Tof zeg, fijn dat er zo'n groot terrein beschikbaar is.
Aranel: ik sluit me aan bij de rest, neem aan dat alleen de Z ring omheind is net als andere jaren.
Ik rij zelf bijna altijd naast de koeien dus die van mij kent het wel Wel jammer dat wss alleen de Z ring omheind is, moet bij D aangalopperen en dan K linkerhand, zonder hekjes rij je zo snel de baan uit
ik leef ook weer haha, was op vakantie geweest en oppeens 10 hele pagina's! is iedereen er een beetje klaar voor? wel balen dat de boer de koeien niet wil verplaatsen (zou mn zusje AnkeVivaldi blij mee zijn, dat paard verzet geen stap meer dan ) hopelijk hebben we niet al te veel last van de koetjes!
trouwens, wat leuk die meeting list! ik ben te herkennen aan een wit dekje met valyra erop aan de zijkant. ik ga zo wie zo niee wel zien, want die moet na mij rijden! nou tot zaterdag dan he, kus!
Ik ga met mijn E pony in de E/L1 rijden. Het is best een grote groep, want normaal in Twente rijden er maar 2 of 3 in de E/L1 en nu zijn het er 20!! . Maar ik doe zo als altijd mijn best en mijn pony zet ook zijn beste hoefje voor hoop ik Ik was kringkampioen!! En vorig jaar met de regionale was ik kampioen in de E/B.