Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hollybollie schreef:Jan_Trel schreef:Even ter geruststelling van alle meedenkers, we hebben diep in de buidel getast en 2 extra juryleden gacontreacteerd.![]()
Misschien wel handig om dan ook bekend te maken wie deze juryleden zijn i.v.m. regel 209???
209. Paarden die in de laatste maand voorafgaand aan de wedstrijd door de jury verkocht of getraind zijn, zijn niet startgerechtigd.
Deelnemers die in de laatste maand voorafgaand aan de wedstrijd van de jury rijonderricht gekregen hebben, zijn niet startgerechtigd.
De jury is verplicht deze deelnemers uit de arena te sturen. De betreffende deelnemers hebben geen recht op terugbetaling van startgelden e.d.
Pannenkoek schreef:Hé John..............die bedoelde ik niet! OK, er komen nu wel 2 jury's bij waarvan 1 uit Duitsland en 1 uit bijna Duitsland maar je weet toch wel wie ik wél bedoel!
TheVoice schreef:(dit is mijn beste Duist hoor)
breaker schreef:komt er nog een bevestigings mail?
TheVoice schreef:breaker schreef:komt er nog een bevestigings mail?
Als je nu nog geen mail gehad heb.... zou ik Sheila even bellen of mailen. Misschien was het mail adres niet goed of niet goed leesbaar.
sheila@swrn.info (vermeld even je startnummer)
Blunneke schreef:Werden de proefjes nou enkele dagen van te voren per mail toegestuurd of ben ik nou in de war met een andere show????
Jan_Trel schreef:De patterns worden vanaf donderdag bekend gemaakt, op het moment dat je je meld op het secretariaat!![]()
)
crazycactus schreef:Ik heb nog geen bevestingsmailtje gehad van Sheila en op mijn emailtje van maandag heb ik nog geen reactie gehad... Nu weet ik niet of ik wel mee doe of niet
Wranglerbutt schreef:crazycactus schreef:Ik heb nog geen bevestingsmailtje gehad van Sheila en op mijn emailtje van maandag heb ik nog geen reactie gehad... Nu weet ik niet of ik wel mee doe of niet
Ditto...