Mijn vriendin, Sonja Goudriaan, is gebeld en mag zaterdag een proef komen rijden! Ze is afgelopen zaterdag genomineerd.
Ze werd 19h20 gebeld en Laurens grapte nog: "we zijn nu alle mensen aan het bellen die niet door zijn..." Hihi! Hij zei verder nog dat ze even moest oefenen want ze had verteld dat ze er een tijd uit was.
Ja die had ik al bezocht, ben ik dan zo kippig dat ik geen einddatum zie staan bij het stemmen
ik vroeg me ook al af tot wanneer je mag stemmen.. Maar laurens kennende zou, ook al zou de tijd erbij staan, het nóg elk moment kunnen veranderen, dat hij de tijd verlengt ofzo.. Ik word echt gek van al die veranderingen..
Onder "Stem' staan de filmpjes. Imo ook tekort en te ver weg om er wat zinnigs van te kunnen zeggen. Zo wordt het meer een populariteitskwestie en die ene jongen heeft een hele schare fans zo te zien
Eigenlijk heel raar dat ze het stemmen via deze manier doen. Nu gaat niet de gene door met het meeste 'talent' of rijvaardigheden, maar degene met de meeste vrienden!!