Miska schreef:Weet je, dit is een nóg triestere manier om iemand nog even een schop na te geven, omdat je een meningsverschil hebt!
Is in mijn ogen toch echt een vorm van aandacht en s[b]ensatie zoeken over de rug van een ander door het hier te posten![/b]
Ik weet niet hoeveel hersencellen er daadwerkelijk goed bij je functioneren, maar in mijn ogen bar weinig als je via deze weg iemand 'zwart' probeert te maken!
Het komt verdorie uit een ander topic, dan ben je écht gewoon laf!
Om een punt te maken en je gelijk te behalen, dat wat jij met je paard doet nog helemaal niet zo slecht is!
Als je het verschil niet kunt onderscheiden, ben je nog erger dan blond!
Sorry dat ik het zeg, maar wat wil je er nu mee bereiken dan?!
Miska schreef:Heb je dan een bord voor je kop of mis je een paar hersencellen die nodig zijn om de rest goed te laten functioneren?!
Leuk paard, maar jammer dat het dier een eigenaar heeft die alleen maar wil presteren.
Miska schreef:Het maakt mij verder niet uit, maar ik vind het gewoon onnoemelijk dom!
Over laf gesproken: Als er iemand hier steeds zit te schoppen bij jij het wel. Blijkbaar kun jij ook niet in normale omgangsvormen iemand op jouw mening wijzen zonder iemand direct dom, laf en triest te noemen.
Ik vind dat TS steeds heel netjes is gebleven ondans dat ze zowel hier als ook als in andere HK topics zoals bij de Hafs diep de modder ingetrapt is. Op een gegeven moment is ze het zat en doet een schopje terug.
En precies dat schopje is dat de laffe daad van de dag?
Sorry hoor. De eigenaar van de gequote post had ook kunnen reageren in de trant van: Ja je hebt gelijk, ik wist ook niet goed waar ik mee bezig was. Maar nee, die moet ook direct door al haar vriendjes verdedigd worden, want natuurlijk weet die persoon wel precies hoe het zit in de wereld.
Ik hoop dat er eindelijk eens een mod uit z'n winterslaap komt en eindelijk dat slotje zet.