mijn nieuwe aanwinst! 2.5 jarige hengst (v. Sunny boy)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: mijn nieuwe aanwinst! 2.5 jarige hengst (v. Sunny boy)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:01

Miska schreef:
Weet je, dit is een nóg triestere manier om iemand nog even een schop na te geven, omdat je een meningsverschil hebt!
Is in mijn ogen toch echt een vorm van aandacht en s[b]ensatie zoeken over de rug van een ander door het hier te posten![/b]
Ik weet niet hoeveel hersencellen er daadwerkelijk goed bij je functioneren, maar in mijn ogen bar weinig als je via deze weg iemand 'zwart' probeert te maken!
Het komt verdorie uit een ander topic, dan ben je écht gewoon laf!
Om een punt te maken en je gelijk te behalen, dat wat jij met je paard doet nog helemaal niet zo slecht is!
Als je het verschil niet kunt onderscheiden, ben je nog erger dan blond! Blond
Sorry dat ik het zeg, maar wat wil je er nu mee bereiken dan?!

Miska schreef:
Heb je dan een bord voor je kop of mis je een paar hersencellen die nodig zijn om de rest goed te laten functioneren?! Verward
Leuk paard, maar jammer dat het dier een eigenaar heeft die alleen maar wil presteren.

Miska schreef:
Het maakt mij verder niet uit, maar ik vind het gewoon onnoemelijk dom!

Over laf gesproken: Als er iemand hier steeds zit te schoppen bij jij het wel. Blijkbaar kun jij ook niet in normale omgangsvormen iemand op jouw mening wijzen zonder iemand direct dom, laf en triest te noemen.
Ik vind dat TS steeds heel netjes is gebleven ondans dat ze zowel hier als ook als in andere HK topics zoals bij de Hafs diep de modder ingetrapt is. Op een gegeven moment is ze het zat en doet een schopje terug.
En precies dat schopje is dat de laffe daad van de dag?
Sorry hoor. De eigenaar van de gequote post had ook kunnen reageren in de trant van: Ja je hebt gelijk, ik wist ook niet goed waar ik mee bezig was. Maar nee, die moet ook direct door al haar vriendjes verdedigd worden, want natuurlijk weet die persoon wel precies hoe het zit in de wereld.
Ik hoop dat er eindelijk eens een mod uit z'n winterslaap komt en eindelijk dat slotje zet.

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:10

Mooi paard hoor Maud! Gaat helemaal goed komen!
Laat die mutsen hier maar zeuren.

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:13

Mooie naam!
Pikzwart zeg je... Ik zie op paar foto's donkerbruin.
Ik kan verkeerd zijn hoor! Misschien dat hij in die periode wat bruinachtiger is.
Dat hij maar nog kan proberen van zijn laatste daagjes hengst zijn! Lachen
Prachtig paard en hopelijk mooie toekomst zowel thuis als in de sport! Lachen

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:18

Ik ben wel rechtstreeks naar TS zelf, daar zit nog wel even een groot verschil in!
Maar dat schijnt niemand zich te realiseren, geloof ik.
Dat geeft verder niks en boeit mij verder ook niet, maar dat is in mijn ogen niet echt laf.
Ik kan het mis hebben, maar ik kan wel wat kritiek incasseren in tegenstelling tot andere mensen.
Ook ben ik niet te benauwd om mijn mening te uiten, want dat mag namelijk in Nederland. Ja
Vrijheid van meningsuiting!

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:24

Je mening geven is prima. Maar doe dat dan op de juiste manier.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:29

Wat is een juiste manier?
Dat is ook maar beperkt tot de visies van bepaalde mensen.
Ik mag iets vinden zoals ik het vind.
Daarom is het toch ook -mijn- mening?!
Wat een ander daar mee doet, is aan diegene zelf.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:30

Ik geloof toch echt dat Oscar een duidelijke opmerking op pagina 4 heeft gemaakt:

Oscar schreef:
Moderatoropmerking:
Ik kom hier ook even een kijkje nemen.
Het is niet de bedoeling dat dit een topic van 30 pagina's wordt met een ellenlange discussie over de leeftijd van het paard en wat daar al dan niet mee gedaan zou mogen worden. Er is niets mis met het geven van je mening, maar het is niet nodig om er over door te blijven gaan.
De meningen zullen altijd wel verdeeld blijven en gelukkig zijn er altijd nog meerdere wegen die naar Rome leiden.
ITP is ook niet bedoeld voor ellenlange verhitte discussies.
Dus graag een beetje begrip over en weer, en gewoon respect hebben dat er mensen zijn die het op een andere manier doen dan jij zou doen, dan komen we al een heel eind Knipoog

Hier gaat dus een slotje op, er wordt wel over doorgegaan en het begint ook aardig respectloos te worden.
En degenen die denken dat TS dan bevriend is met een mod, omdat dit topic op slot gaat en het topic over die andere harige 2,5 jarige van Pietje Puk niet, bedenk dan even op welk forum je zit. ITP is niet het forum voor deze discussie, zoals Oscar al zei.