Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joki schreef:zelfde geld voor die van mij en die krijgt zodra ze op stal komt ook nog hooi bijgevoerd.
lovelucky schreef:Joki schreef:zelfde geld voor die van mij en die krijgt zodra ze op stal komt ook nog hooi bijgevoerd.
Hij heeft simpelweg de hele dag wel wat te knabbelen![]()
@ Anouk, als dat zo is, dan is dat in ieder geval heel fijn
Joki schreef:Nog een vraag (ja ik blijf bezig) is het ook mogelijk om eigen voer klaar te zetten in bakjes en dat dat gewoon met de rest mee gevoerd wordt?
Marijkjuh schreef:Joki schreef:Nog een vraag (ja ik blijf bezig) is het ook mogelijk om eigen voer klaar te zetten in bakjes en dat dat gewoon met de rest mee gevoerd wordt?
Volgens mij kan dat hoor, moet je alleen even regelen met de mensen die voeren.
xsimone schreef:Ik wil heel misschien met mijn pony gaan,(als het van me moeder mag) ik zou vorig jaar ook meegaan maar toen was ik al te laat. Achteraf is het wel goed geweest want we waren er toen nog lang niet klaar voor.
Maar was ik me afvraag, ik wil graag naar Allround Pony's, ik heb een draver die de galop heel moeilijk vind, en we dus moeten springen uit draf. Is dit een probleem of niet, zijn er ook gropejes die heel laag gaan, aangezien ik niet zo'n super talent ben!
Lucifer123 schreef:En het voer, mag je zelf kiezen welk soort ze krijgen? Of krijgen ze gewoon een stalbrok van daar?
A_N_O_U_K schreef:Lucifer123 schreef:En het voer, mag je zelf kiezen welk soort ze krijgen? Of krijgen ze gewoon een stalbrok van daar?
Ze krijgen brok van daar.. maar je mag wel eigen voer meenemen... ook hebben ze een soort granenmix..
Joki schreef:Nog een vraag (ja ik blijf bezig) is het ook mogelijk om eigen voer klaar te zetten in bakjes en dat dat gewoon met de rest mee gevoerd wordt?
Revanches schreef:Even een belangrijke mededeling:
Hou dit topic ONTOPIC. Ga niet elkaars paarden/pony's beoordelen. Daarvoor stuur je elkaar een PM. Als we dit topic in leven willen houden, blijf dan gewoon ontopic reageren!
Ik weet het nu zeker: Ik ga naar week 3. 16 tot en met 20 juni.
Zijn er al meerdere die weten welke week ze willen?
Dan maak ik even een lijst.
kaprice schreef:Oke dus ze krijgen geen gewoon sport of bassis brok ?
oja.. Ik ga met mijn Fjord mikky naar week 9c alround pony'swie nog meer naar die week ?