Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nog even geduld

en wil wel graag elke dag mee doen eigenlijkDela schreef:zie eerste blad van dit topic, daar staan de data's

Kir_Ples schreef:Ik hoop dit jaar ook mee te doen in Almelo.
Hopen dat het een beetje uitkomt met de school tijden.

nathalie16 schreef:hoe zit dat nu eigenlijk? Hoeveel proeven moet je starten en hoeveel mogen er door naar de finales?
snap je het nog een beetje?
nathalie16 schreef:hoe zit dat nu eigenlijk? Hoeveel proeven moet je starten en hoeveel mogen er door naar de finales?
volgens mij moet ik tegen jou rijden in wanroij op het nk aan je onderschrift te zien
hahasannenn schreef:nathalie16 schreef:hoe zit dat nu eigenlijk? Hoeveel proeven moet je starten en hoeveel mogen er door naar de finales?
haha dan ff nog watvolgens mij moet ik tegen jou rijden in wanroij op het nk aan je onderschrift te zien
haha
groetjes sanne
sannenn schreef:nathalie16 schreef:hoe zit dat nu eigenlijk? Hoeveel proeven moet je starten en hoeveel mogen er door naar de finales?
meestal tellen er 3 proeven en je kan er 5 rijden de beste 12 gaan meestal door naar de finale maar alleen de eerste proef telsnap je het nog een beetje?
![]()
groetjes sanne