Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die kijken niet verder dan hun neus lang is en die schreeuwen bij voorbaat al boe en bah! 
echt heel gaaf wat een lef !!
of een been ..
maargoed om nou zo hoog te springen:S caroltje16 schreef:Mensen, als je nou eens gaat kijk bij een sgw, dat is nog gevaarlijker dan dit, bij sgw liggen de balken of boomstammen ligge vast, ik heb 2 jaar terug mee gemaakt toen was het hoogste sgw, en toen is er dus een meisje volop geklapt op een boomstam. haar paard kwam niet uit en doen bleef het paard achter haken,en ja dan krijg je zo iets en ik heb te horen gekregen dat dat meisje nooit meer kon rijden, en haar paard moest ingeslapen worden, dat is pas erg,
en ik heb echt heel veel respect voor het ruiter als paard, en als je gewoon goed kijkt bij het 2 de filmpje beloond hij hem wel,
en ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn anders zouden ze dit niet zomaar doen,en het paard zou dit niet doen als hij geen vertrouwen heeft in de ruiter, ze moeten echt wel een helle erge sterke band moeten hebben anders doen ze dit niet,
maar ziet er echt heel erg goed uit, en wens ze maar veel succes voor volgend jaar,
caroltje16 schreef:Mensen, als je nou eens gaat kijk bij een sgw, dat is nog gevaarlijker dan dit, bij sgw liggen de balken of boomstammen ligge vast, ik heb 2 jaar terug mee gemaakt toen was het hoogste sgw, en toen is er dus een meisje volop geklapt op een boomstam. haar paard kwam niet uit en doen bleef het paard achter haken,en ja dan krijg je zo iets en ik heb te horen gekregen dat dat meisje nooit meer kon rijden, en haar paard moest ingeslapen worden, dat is pas erg,

Vind het erg dapper. Verder vind ik de verhalen over de pezen en hoe slecht dat wel moet zijn een beetje ver gezocht. de ruiter doet dit vast niet dagelijks of wekelijks. en kijk aan de naar de grandprix ruiters in de spring wereld die paarden springen zo'n heel parcours.
Hoe vaak zie je dat tegenwoordig nog?
Bovendien is het nu dacht ik wel vaak genoeg aangehaald in het topic

En je kunt wel nagaan dat de hoogte zo'n beetje wel klopt, zie de balken. Ga maar eens naast een hindernis staan met de balk op het bovenste gat.justme11 schreef:dit ziet niet uit als 217
ik heb wel is paard zien springen over 215 deze hindernis ziet stuk lager uit
maar is zekker geen 217
verder is niet veilig in zon gladen bak
veder leuk paard
het is toch gewoon knap.. dit soort op merkingen daar heeft ze wat aan zeg:P! echt BOKT B=bedweter