Bettine schreef:Ik snap eerlijk niet wat die jury's toch in Hannes zien wat ik niet zie
Een lelijke bok, die de kunstjes doet en de pootjes goed optilt! Zou hem best op stal willen hebben, whaha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bettine schreef:Ik snap eerlijk niet wat die jury's toch in Hannes zien wat ik niet zie
Yvette12 schreef:duurt wel lang die punten!
Bettine schreef:Mijn F5 knop draait overuren!
missmiekie schreef:Bettine schreef:Ik snap eerlijk niet wat die jury's toch in Hannes zien wat ik niet zie
Een lelijke bok, die de kunstjes doet en de pootjes goed optilt! Zou hem best op stal willen hebben, whaha
missmiekie schreef:Bettine schreef:Ik snap eerlijk niet wat die jury's toch in Hannes zien wat ik niet zie
Bettine schreef:Ja, maar dan zou ik hem verkopen om er een écht knap en leuk paard van te kopen..
Ik vind er werkelijk niks aan
prakkie schreef:Hoe heeft de E jury zitten jureren?? Heel eerlijk of anti-duits???
_Jitske_ schreef:Ik vind het overigens wel grappig dat Isabelle bij die ene jury maar op 4 staat, terwijl ze bij de andere jury's toch echt ruim aan kop staat