Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
14cecile14 schreef:Ik heb gisteren dus ook gestart in de jeugd. De Showmanship viel tegen stonden wij maar met zijn tweeen. Ging bij mij niet erg lekker vergat achteruit te gaan en werd 2e. Wel een compliment voor de jury ze heeft er zeker een kwartier voor uit getrokken om ons dingen uit te leggen en te laten zien ze heeft zelfs even mijn paard gepakt om dingen voor te doen.
Daarna was de trail waarin er 3 meededen (2 hadden zich afgemeld.) Dit ging voor mij doen echt niet goed voor mijn gevoel heb ik echt niet gereden naar mijn beste kunnen. In de trail werd ik 1e. Daarna de Pleasure hier in deden 6 combinaties mee. Er liepen een aantal goede paarden tussen en reden goede ruiters mee. Deze klasse was dus erg lekker gevuld. De pleasure ging naar mijn gevoel erg lekker en werd ook beloond met een 1e plaats. Daarna de horsemanship waain er 4 meededen. Ik als eerste en heb echt een slechte proef gereden heel slordig lag geheel aan mij zelf het paard wou wel maar ik verpeste het met fouten die ik eigenlijk niet had mogen maken. Hierin werd ik 2e. Het meisje dat eerste werd weet ik de naam niet meer van maar was nog maar 11 jaar! Echt super leuk om te zien dat zij heeft gewonnen!.
Verder ben ik allround geworden van de jeugd.
Het was een erg leuke wedstrijd en echt een top jury. Ze nam de tijd voor dingen uit te leggen. De organisatie was ook goed alles liep lekker door en als je wat vroeg zochten ze het meteen voor je uit echt top!
Pannenkoek schreef:Er staan er nog maar een paar op, ben net weer thuis en ga morgen om 7.00u weer richting M'heem, nog ff geduld........
Ilona heeft een dubbelslag geslagen bij de Reining.........

Oh wat zou ik graag eens zo'n stop voelen! Dat lijkt me zo machtig, die kracht onder je
Jeddah schreef:We zijn weer thuis! Reba heeft zich heel de dag en gisteren SUPER gedragen! Ze was ZO BRAAF! Behalve heel even in de ring toen ze moest showen...Toen vond ze het toch wel dusdanig spannend dat ze haar buik heeft laten zien aan het publiek en de jury. Maar er zat geen kwaad in hoor! Was jammer, want ik denk dat ze anders een zeer goede kans gemaakt had tegen de winnares die er overigens prachtig uit zag, Press van Niels! Gefelicioteerd! Kan ook niet anders als Zusje van Senna en Simply he?
Hier Reba toen ze even de voetjes op de vloer had:
Overigens was het verder SUPER gezellig als vanouds, helaas wat magere klasses.
)
)
Ods schreef:Ze heeft nog wel even lekker in de ring gestaan zag ik!
crazycactus schreef:Was een grote verrassing he natascha.. die allround titel
)