zwolle international 2007!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Appel321

Re: zwolle international 2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:53

Weet iemand wat de beginmuziek van de kür van edward gal was? Ik herkende het ergens van maar weet niet meer waarvan... Ik vond die olivi nakomelingen echt supergaaf hadden allemaal een beetje hetzelfde koppie

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:07

weule schreef:
@vvalar: ik stond op de zondagmiddag naast jullie (links)... daar waar jullie aan de ring stonden... volgens mij hebben de jury's de plaatsing wel goed gedaan, 2 paarden had ik omgewisseld in de eindstand, maar daar zat slechts 2/10de verschil in (bij de young stallions). alleen mis ik nog steeds een beetje het natuurlijke lopen bij veel paarden... in de midden draf wordt er giga vooruit geschopt en daar waar de paarden terugkwamen werd er flink getrokken, kwam het kruis van het paard omhoog en zag je de oren plat in de nek liggen.. niet echt het teken van een 'happy athlete'

Dat bedoel ik ook. Kan het wel een paar punten verschillen qua punten, het mág gewoon niet zo hoog gewaardeerd worden. 6 jaar en moeten alles (van changementen tot appuyementen) al perfect lopen. Geen wonder dat ze zuur door de baan lopen als je ziet hoeveel druk daar op gezet wordt.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 21:54

Haha! het was wel gaaf he!