Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
levi schreef:En hoe gaat het verder op het regio kampioenschap??
Wanneer doen ze de prijsuitreiking?????
volgens mij vind vorstin parades niet zo leuk (A) 
Maarja als je als 1e van de rubriek moet is dat flink lang wachten
(Z1 begint kwart voor 5 en laatste is kwart voor 7)
En een Nederlands kampioen M2 outdoor. En ook bij ons mogen er maar 2 door
Michelle77 schreef:Las trouwens dat bij jullie het Z andere selecties had dan de rest ivm 20x60.
! Goed geregeld van onze kring, want van voorgaande jaren kan ik me herinneren dat het niet zo was, dat ze gewoon meededen met de andere selecties. 
djoeka schreef:Mijn dochtertje start om 10.30 uur als eerste van de A/B B.
Iedereen alvast succes!
! Remember schreef:Hoe zit dat in Oude Tonge? Daar heb je toch zeker wel gewoon prijsuitreiking te paard, althans, parade?
mirjamalvaro schreef:Vorig jaar was er geen prijsuitreiking te paard geloof ik met indoor.
, Als die bak zo beroerd is, of vinden alleen de amazones uit kring 1 dit? waarom dient er nooit eens een andere vereniging zich aan om de Regio kampioenschappen te houden?
.
Otje_Elliot schreef:Gaaf zooist
Persoonlijk vind ik OUde Tonge nog steeds onbegrijpbaar, de bak is niet super (licht uitgedrukt) maar blijkbaar geven andere verenigingen zich niet op
Ook de OUtdoor, waarom altijd naast het treinspoor ... niet bepaald centraal voor regio enz.
Tuurlijk, iedereen heeft wel eens wat te zeiken, maar men vergeet dat een simpel emailtje naar de regio, door een vereniging met een super bak of outdoor ringen, alles heel anders zou kunnen worden ervaren
Voor de pony's indoor is het wel weer super geregeld!!!!
Bij ons is het netjes dat wel! Maar bijvoorbeeld Delft kan je 2 klasses tegelijk doen en nog normaal inrijden in een 20X40 en bij ons in een 15X30.. (en dat is voor de meeste mensen niet erg, tenzij je een pony hebt die schopt zoals ik en die dan in de stress schiet en stopt met lopen..
)
Okee nu ben ik Z dus heb hekjes en bloemstukken.. Maar de rest moet het ook krijgen. Zo veel moeite is dat toch niet? Nette hekjes.
Otje_Elliot schreef:dat zal ik eens doen, we hebben begin maart weer ALV misschien moet ik het eens als agenda punt aan de orde stellen