Regio kampioenschappen Zuid-Holland

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kabouterdans

Re: Regio kampioenschappen Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 21:46

En hoe gaat het verder op het regio kampioenschap??
Wanneer doen ze de prijsuitreiking?????

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 21:47

Mijn dochtertje start om 10.30 uur als eerste van de A/B B.
Iedereen alvast succes!

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:09

levi schreef:
En hoe gaat het verder op het regio kampioenschap??
Wanneer doen ze de prijsuitreiking?????

In waddinxveen na de rubrieken, maar de AB M1/2 moeten even wachten tot na de C M1/2
Ik weet niet of er iets is als parades ofzo indoor Verward

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 22:17

parades :|? dan hoop ik zeker niet dat ik het goed doe Tong uitsteken volgens mij vind vorstin parades niet zo leuk (A)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 10:22

In W'veen zijn er geen parades iig. Tenminste dat doen ze nooit Knipoog

Maar in W'veen zijn ze idd na de rubriek. Half uurtje erna ongeveer Lachen Maarja als je als 1e van de rubriek moet is dat flink lang wachten Knipoog (Z1 begint kwart voor 5 en laatste is kwart voor 7)

Ik bedoelde trouwens met stevige concurrentie 1 ZH kampioen Z1 outdoor Tong uitsteken En een Nederlands kampioen M2 outdoor. En ook bij ons mogen er maar 2 door Lachen

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 12:05

Michelle77 schreef:
Las trouwens dat bij jullie het Z andere selecties had dan de rest ivm 20x60.

Gefeliciteerd OK dan! !

Die selecties in 20x60 vond ik wel heel fijn hoor Ja! Goed geregeld van onze kring, want van voorgaande jaren kan ik me herinneren dat het niet zo was, dat ze gewoon meededen met de andere selecties.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 12:15

Ik hoop dat er iemand foto's kan maken Knipoog

Wij hebben echt een flut camera, dus wij gaan alleen filmen.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:08

djoeka schreef:
Mijn dochtertje start om 10.30 uur als eerste van de A/B B.
Iedereen alvast succes!

En onze kruimel moet als laatste van die rubriek.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:12

Ik moet om 12.20, ben helemaal gelukkig haha! Oude Tonge is niet bepaald om de hoek, dus halverweg de 2e groep is keurig geloot voor mij, hoef ik niet op een onchristelijk tijdstip m'n bed uit Tong uitsteken !

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 16:37

Haha lekker zeg!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:39

Hoe zit dat in Oude Tonge? Daar heb je toch zeker wel gewoon prijsuitreiking te paard, althans, parade?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 16:54

Remember schreef:
Hoe zit dat in Oude Tonge? Daar heb je toch zeker wel gewoon prijsuitreiking te paard, althans, parade?

hmm ik moet als 10e, ongeveer half 11.... wel redelijk vroeg! maar ja, heb ook weleens om 9u gestart in Oude Tonge, dus vind dit nog meevallen haha

volgens mij is het indoor meestal niet te paard, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, daarvoor zou je ff een mail moeten sturen naar de regio!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:03

Vorig jaar was er geen prijsuitreiking te paard geloof ik met indoor. Lachen

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:05

mirjamalvaro schreef:
Vorig jaar was er geen prijsuitreiking te paard geloof ik met indoor. Lachen

zie je dat dacht ik al! als ik het vergelijk met onze kring, dan is indoor alles te voet en outdoor wordt het wel te paard gedaan (tenminste de huldigingen)

ach, ik maak me er niet zo druk om, heb niet echt de illusie dat ik bij de 1e 4 kom hahaha

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 18:30

Ik ben benieuwd naar alle prestaties van de bokkers! Succes alvast...

Ik moet denk ik nog even wachten tot de tijden bekend zijn.
Moet de 24e pas in Vlaardingen.

Kan een week ervoor nog even de puntjes op de I zetten. Bij ons op stal is dan een clinic met Barbera Koot.....
Wie weet heeft ze nog wat tips.....

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:24

Gaaf zooist

Persoonlijk vind ik OUde Tonge nog steeds onbegrijpbaar, de bak is niet super (licht uitgedrukt) maar blijkbaar geven andere verenigingen zich niet op

Ook de OUtdoor, waarom altijd naast het treinspoor ... niet bepaald centraal voor regio enz.

Tuurlijk, iedereen heeft wel eens wat te zeiken, maar men vergeet dat een simpel emailtje naar de regio, door een vereniging met een super bak of outdoor ringen, alles heel anders zou kunnen worden ervaren

Voor de pony's indoor is het wel weer super geregeld!!!!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:45

Ik vind eigenlijk de bak in OT prima te rijden, rij er in de winter regelmatig wedstrijden. Wat vind je er niet goed aan dan?

Dat de locatie niet echt centraal ligt ben ik met je eens, het ligt meer in het uiterste puntje van ZH, tis net geen Zeeland. Dan vind ik Heerjansdam en Vlaardingen toch een stuk centraler.

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:06

Nou misschien heb ik me verkeerd geformuleerd,

maar ik krijg als kringding steeds klachten van de ruiters/amazones die in OT moeten rijden, ook de nationale sport die daar gehouden worden brengen regelmatig hun klachten uit.

vandaar dat ik eigelijk wilde zeggen, hoe kan het dat het steeds daar gehouden wordt als men steeds klachten heeft over de bak Verward, Als die bak zo beroerd is, of vinden alleen de amazones uit kring 1 dit? waarom dient er nooit eens een andere vereniging zich aan om de Regio kampioenschappen te houden?

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:07

Net zo goed als , hoe kan het dat er al jaren een outdoor regio wordt gehouden langs de spoorbaan, terwijl ik al jaren klachten krijg over die spoorbaan?

waarom wilt een andere vereniging dit dan niet organiseren?

of wilt de regio dit misschien niet??

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 23:12

Tja waarom een andere vereniging zich niet aanbied, dat wet ik niet.

Haha, als kringding, leuke formulering! Ik weet niet hoe het zit met de klachten vanuit andere kringen. Ik weet alleen dat ik de bakken prima te rijden vind. Vandaar mijn vraag over de klacht. (kan wel andere dingen bedenken, maar dat betreft niet de bak...haha)

Als ik kijk naar het aantal wedstrijden dat daar gereden wordt, bijna elke week 2 dagen, dan zitten die altijd goed gevuld. Als het echt slecht zou zijn, dan zou dat niet gebeuren lijkt mij.

Misschien een idee om het als "kringding" op een vergadering aan de orde te stellen?

Otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 01:01

dat zal ik eens doen, we hebben begin maart weer ALV misschien moet ik het eens als agenda punt aan de orde stellen Ja

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 08:51

Ik denk dat het probleem met de outdoor is dat er maar weinig verenigingen zijn met zó veel ruimte als in Heerjansdam Ja.

Wat is er mis met Oude Tonge? Aangezien dat het niet om de hoek ligt ben ik er nooit geweest, maar zo van de foto's lijkt dat me wel een baan waar Shine zich in 'thuis' voelt, is tenminste niet zo veel te zien Clown

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 09:29

Otje_Elliot schreef:
Gaaf zooist

Persoonlijk vind ik OUde Tonge nog steeds onbegrijpbaar, de bak is niet super (licht uitgedrukt) maar blijkbaar geven andere verenigingen zich niet op

Ook de OUtdoor, waarom altijd naast het treinspoor ... niet bepaald centraal voor regio enz.

Tuurlijk, iedereen heeft wel eens wat te zeiken, maar men vergeet dat een simpel emailtje naar de regio, door een vereniging met een super bak of outdoor ringen, alles heel anders zou kunnen worden ervaren

Voor de pony's indoor is het wel weer super geregeld!!!!

Ook voor de pony's weet ik een betere plek hoor Lachen Bij ons is het netjes dat wel! Maar bijvoorbeeld Delft kan je 2 klasses tegelijk doen en nog normaal inrijden in een 20X40 en bij ons in een 15X30.. (en dat is voor de meeste mensen niet erg, tenzij je een pony hebt die schopt zoals ik en die dan in de stress schiet en stopt met lopen..Knipoog)

Outdoor vind ik ook niet super, zonder hekjes en heel anders als andere regio's. Ik wil outdoor ook bloemstukken en 2 jury's in 1 proef Knipoog Okee nu ben ik Z dus heb hekjes en bloemstukken.. Maar de rest moet het ook krijgen. Zo veel moeite is dat toch niet? Nette hekjes.

Wij hebben trouwens ook genoeg ruimte voor de Regio, maar dan hebben ze bij ons vakantie en staan de paarden op het land Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 25-01-07 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:36

op zich qua kijkerigheid kan ik het me wel voorstellen, OT is best kijkerig, maar verder prima vind ik.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 09:39

Otje_Elliot schreef:
dat zal ik eens doen, we hebben begin maart weer ALV misschien moet ik het eens als agenda punt aan de orde stellen Ja

Kun je dan niet gelijk de veiligheid aan de orde stellen??? Afgelopen outdoor viel het wel mee, omdat het zulk pest weer waren er niet zo heel veel mensen. Maar het jaar ervoor, OVERAL waar je keek liepen mensen, het liefst met kinderen honden en kindewagens. Ik heb toen zelfs tot 2x toe het binnenkomen af moeten breken omdat mensen voor mn ring langs liepen en er ook nog eens doorheen.

Ik vind dat ze het beter af moeten zetten, gewoon langs de randen kunnen mensen lopen/staan, maar het grootste deel van het losrij terrein moet enigszins afgezet zijn. De mensen gaan nl ook nog eens liefst middenop het terrein staan...