Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vond de show beter als vprig jaar, alleen die opera zangeres bah

die sloeg het paard met zijn zwaard(op de kont an het paard), me vriendin en ik stonden er wel van raar te kijken. Andere mensen hebben het waarschijnlijk niet gezien want het was achter het groote doek. (wij zaten aan de zijkant) 

Lilian1991 schreef:Jeetje en wie stond er gisteravond allemaal te wachten voor P3 ? wat een drama met z'n alle door zo'n klein trapje.. en dan betaal je 12,50 voor pakeren en wat krijg je der voor? half uur in de kou wachten voor het trappetje dat naar beneden in de kelder gaat.. phoe slecht geregeld..
)
Pollewoppy schreef:Ik ben ook vanmiddag geweest en vond het ook wel een beetje tegenvallen. Ben destijds ook naar GOA geweest en vond dat toch mooier. Ik vond dat er aardig wat slordigheidjes in zaten vanmiddag. Dat vond ik bij GOA destijds niet. Verder vond ik zoals iemand anders al zei dat er veel dingen terug kwamen. Ik had er iets meer van verwacht.
Maar natuurlijk niet alleen maar negatief. Er zaten ook zeker mooie stukken in en doe het ze maar eens na
Ik was samen met mijn vriend die wat paarden betreft echt een leek is en hij heeft er van genoten. Zoals MyrtheJ al zei: Als paardenmensen moeten we altijd wat te zeuren hebben en kijk je toch wat anders naar zo'n show...
kelcy schreef:Bij de friezen die omhoog moesten komen werd er zo ontzettend veel met de sporen geschopt dat ik het echt zielig vond worden
Wat soms wel vervelend was.