Leuk zeg je paard in de kerstemming ik zie er ook geen probleem van hoor.
Als je paard er niet van schrik en ook zo lekker dromerig is die alles goed vind zie ik het probleem niet.
Vind het leuk gedaan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
netam12 schreef:Haha zat al te kijken van huh wat bedoel je nou met de titel haha maar vind het een grappig idee.
Als je paard er niet van schrik en ook zo lekker dromerig is die alles goed vind zie ik het probleem niet.
Vind het leuk gedaan
Pino en Meneer Aart
hahaha
bij mijn paard zou ik het ook zo kunnen doen dat is ook zo`n druiloor schrikt er ook totaal niet van
we moeten eigenlijk topic openen voor een club: Verkleden paarden ofzo
dinova schreef:ik vindt het een leuk idee ook ga helemaal mee als hij er niet van schrikt of iets dan is het echt geen probleem hoor hihihi.bij mijn paard zou ik het ook zo kunnen doen dat is ook zo`n druiloor schrikt er ook totaal niet van
aartlover schreef:we moeten eigenlijk topic openen voor een club: Verkleden paarden ofzo

BitchyWitchy schreef:Lief hè aartlover....
@Sanex; dan moet Djuno ook niet overal zo'n drama van maken... Sjeesus, het zal je stalgenoot maar zijn zeg!
dus jij mag BitchyWitchy
aartlover schreef:Wie maakt het topic? ik ben der nooit zo goed indus jij mag BitchyWitchy
BitchyWitchy schreef:netam12 schreef:Haha zat al te kijken van huh wat bedoel je nou met de titel haha maar vind het een grappig idee.
Vind het leuk gedaan
Dank je natam12!! Dit soort positieve reacties geeft mij inspiratie om nog meer dingen te gaan bedenken

netam12 schreef:Willen jullie dan mij het topic sturen via pb wil dan ook wel even gezellig in het topic
Zelf heb ik ook wel eens een kerstmuts opgedaan bij mijn oude pony en een petje vind het,alleen maar grappig .
Ze voelen er niks van zijn niet bang en dat ishet voornaamste

netam12 schreef:Afgesproken![]()
Haha heb ergens nog wel een oude foto van mijn pony met een petje op ziet er echt heel droog uit
er is dan toch kerst en sinterklaas
netam12 schreef:Binnekort zal ik ze wel even makener is dan toch kerst en sinterklaas
Ik heb hier serieus al een paar keer zitten schateren van het lachen achter mijn pc. Wat een heftige reacties op Djuun!
Had net aart aangekleed.. zit de kaart niet in de camera. Blijkt dat Pap die aan iemand heeft mee gegeven
aartlover schreef:haha leuke foto NetamHad net aart aangekleed.. zit de kaart niet in de camera. Blijkt dat Pap die aan iemand heeft mee gegeven
![]()