Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dagie schreef:ZIjn er ook nog die foto's van springen hebben gemaakt ?
jesse_rulez schreef:@EstherL: je was net op tv bij L1
zaira schreef:Verder niemand foto's gemaakt van de dressuur?
Laurens staat niet op de foto's. Jammer
steffiej schreef:was weer een geslaagd weekendje
heb alleen niet 1 bokker gezien
Au3 schreef:Haha, wij als Krack nakomelingen-eigenaren, herkenden dit soort spanningsproblemen direct !![]()
Schijnt toch wel een beetje krack-eigen te zijn, zo gauw de druk te hoog wordt staan ze direct op de achterbenen (overigens niet smerig om je eraf te krijgen, maar meer om hun frustratie te uiten). De mijne lapte het me onder de proef op de regiokampioenschappen, zelfde verhaal, te veel druk! Jammer van de proef van Passion, in de rest zaten sowieso teveel foutjes om het alleen op het steigeren te gooien, de spanning straalde er toch wel vanaf.![]()
Tja en Ukkie moest geloof ik de trein halen, erg jammer ik denk dat het hem de overwinning gekost heeft, want hij mocht veel meer verzameling tonen (terwijl hij dit toch echt wel kan)
estherL schreef:haha oh my god ik staat ook nog eens op de site van anky.. met mn apenkoppie hahaah
estherL schreef:haha oh my god ik staat ook nog eens op de site van anky.. met mn apenkoppie hahaah
estherL schreef:jesse_rulez schreef:@EstherL: je was net op tv bij L1
echt haha.. komt het nog een keer of heb je het opgenomen? haha..was echt kei erg.. ik kwam echt net van oilily af.. pfff had helemaal zweet haha
Dyyy schreef:Ondanks dat ik de muziek van Hub als supervaak had gehoord (en ook stukjes gezien), bleef hij cool..
gekkesies schreef:jesse_rulez schreef:Haha inderdaad, heb geen tijd gehad om te shoppen. Maar was donderdagavond al in het strodorp geweest: wat een gave pk-dekjeshadden ze daar!!
Die heb ik wel gezien in het voorbij lopen, inderdaad erg gaaf!![]()