WIE gaat naa (kerst) Jumping Mechelen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Hilda79

Re: WIE gaat naa (kerst) Jumping Mechelen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:16

ilovequinten schreef:
missblue schreef:
Ik heb ze gezien die friezen! echt prachtig in elkaar gestoken, heel mooi Lachen

ik heb de friezen ook gezien ,maar heb daarvan geen foto's getrokken

Oh wat ontzettend jammer. Kunnen jullie me misschien wel er meer over vertellen? Ga dezelfde show aankomende woensdag zien en dan heb ik vrijdag ofzo wel foto's ervan.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:18

ilufprincess schreef:
Gisteren was het de spannendste wedstrijd die ik ooit al heb gezien.
Het was geweldig bij de wereldbeker.
4 belgen namen de 4 eerste plaatste in;het was prachtig!

1.Dirk de meersman
2.Jos lansink
3.Judy-ann
4. Ben ik even vergeten.

Ik wil maar zeggen;belgië gaat er weer voor(niet dat ze dat anders niet deden hoor)

Ik vond dat er wel weinig andere (buitenlandse) topruiters meereen op die wereldbekerwedstrijd en al helemaal niet met hun toppaarden, dus ik weet niet of je daar iets over kunt zeggen.
Ik vond lansink echt super springen, Cumano is echt top. Ik denk dat nr 4 Patrick mc entee was als ik me goed voor heb. Maar ik moet zeggen belgie reed idd goed.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 01:18

Fryske schreef:
Oh wat ontzettend jammer. Kunnen jullie me misschien wel er meer over vertellen? Ga dezelfde show aankomende woensdag zien en dan heb ik vrijdag ofzo wel foto's ervan.

Je gaat zeker naar indoor veendam?
Heb je de Friezentrein no nooit gezien?? Jeetje, gebrek aan je opvoeding Tong uitsteken
In Mechelen waren het iig Christa Laarakkers (Tsjabring), Emmelie Scholtens (Christiaan), Hans Meganck (Rintje), Saskia Meinema (paard durf ik zo niet zeker te zeggen welke van het stel ze mee had, ik denk Frizo), Susan Bouwman (Marten Hendrik), Sabine van Loenhorst (Goofy), Peter Spahn (Jasper) en Marieke Bloem (Abel Boszorg)
Hans Meganck en Peter Spahn rijden in Veendam geloof ik niet mee maar daar hebben ze invallers voor geregeld.
Tis eigenlijk gewoon een hele knappe choreografie, lekker muziekje erachter, en een stel Friezen die gewoon echt wel op niveau gereden zijn dus het is een behoorlijk knap gezicht.
Ik blijf het mooi vinden en heb de show nu een keer of 5-6 gezien. En ben er woensdag ook weer bij denk ik Cool

CaroZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 13:54

Ik was er eergisteren geweest met Steffiej hier op bokt.
Was érg groot zeg,jeetje! Bloos!
Wel mooi aangekleed en alles. Lachen

wednesday

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:07

ik ben er woensdag geweest en het was gewoon geweldig! Iemand die bij ons mee was heeft meer dan 500 foto's getrokken oa ook van de friezen... Normaal moet ik ze een van dees krijgen!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:12

@ Concorde ik heb hem al meerdere malen gezien. Echter dit is een gewijzigde versie en die had zijn primeur in Mechelen.
Dat Hans met Rintje niet naar Veendam komt is logisch, van Peter kan ik het niet zo begrijpen. Maar goed die zal het wel enorm druk hebben.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:47

Aaah, op die manier.
Ik geloof dat Peter een paar dagen vakantie in de planning had en rond de jaarwisseling in Belgie zat, dan kwam 't allemaal wat kort op elkaar geloof ik. En voor Hans is het idd gewoon een pokke-end rijden, helemaal voor één showtje.
Maarre, hoe erg gewijzigd was ie? Het einde hebben ze wat aan veranderd, maar kreeg verder niet echt de indruk dat er veel anders aan was (ze hebben hem ook gewoon een keer gelopen vantevoren en that's it)

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:03

Nee, ik had hem ook al eerder gezien en had ook niet de indruk dat het nu zo anders dan anders was??

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 20:52

Misschien hebben ze op t laatste moment besloten dat ie mooi zat was en dat Mechelen niet hét moment was om de nieuwe voor 't eerst te doen. (aangezien ze normaal gesproken buiten de optredens om niet vaak oefenen geloof ik en de meeste bezoekers in Mechelen m toch zowieso nog niet hadden gezien...) Naja, als ie woensdag ineens anders is herken ik 't vast we (na m 3 dagen achter elkaar te hebben gezien mag ik dat toch wel hopen)

CaroZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:07

Vond die turnshow ofzo trouwens wel erg saai!
Wij hadden zoiets van..'goh het word spectaculair ofzo!' Maar was echt saai. Tong uitsteken

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 10:36

Hier in Noord Nederland had Christa een heel stuk in de krant dat ze hem hadden veranderd. Ook één van de rijders vertelde me dat. Maar goe "we shall see".

Steffi91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 14:14

De wereldbeker was geweldig! Ik heb echt genoten, schitterend van de belgen gewoonweg! mijn handen deden zeer van te applaudisseren Knipoog
groetjes

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 14:46

CaroZ schreef:
Wij hadden zoiets van..'goh het word spectaculair ofzo!' Maar was echt saai. Tong uitsteken

Die turnshow was echt saai. Ik heb me alleen even bezig gehouden met die blote bovenlichamen van die twee mannen. Het was echt niets!

Mallory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 15:49

Ik was er de zaterdag al van smorgens. Mijn lesgever reed mee in de luganocup en hij heeft da supergoe gedaan. Ze stonden met hun team eerste tot de laatste combinatie binnenreed. Mijn hart stond eventjes stil. Niet goed voor mijn zwakke zenuwgestel. Maar al bij al een mooie afsluiter van het jaar, en het paard is achteraf supergoe verzorgd geweest Lachen

ilovequinten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:59

Anna01 schreef:
CaroZ schreef:

Die turnshow was echt saai. Ik heb me alleen even bezig gehouden met die blote bovenlichamen van die twee mannen. Het was echt niets!

haha ja maar die broeken dat die mannen aanhadden Nagelbijten / Gniffelen

Eva__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 10:48

Hey iedereen! Heeft iemand nog 1 of 2 kaarten voor zaterdag 27/12 ??? Ik heb ze echt nodig en wil desnoods iets meer dan de werkelijke prijs betalen...

Groetjes Eva

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 11:29

ist al uitverkocht voor ditjaar?

ulestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 11:32

heb net gekeken, er zijn toch nog kaarten vrij voor tribune F combi?

Eva__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 13:09

Nee er zijn geen kaarten niet meer vrij ...

CaroR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:09

Dit is wel het topic van een paar jaar geleden Lachen