nico1982 schreef:alleen nu vraag ik mij af, wanneer kunnen we ons op gaan geven? wie weet daar meer over?
Meestal pas rond april ofzo. Komt vanzelf een aanmeldformulier in de In de Strengen en op de site van het KWPN
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nico1982 schreef:alleen nu vraag ik mij af, wanneer kunnen we ons op gaan geven? wie weet daar meer over?
van Willy 

marleenn schreef:Maar het is ook een uitdaging! Vooral als ze het nog leuk gaan doen in de sport!
Zat alleen op de pc van me 2ling zus en meld zich meteen aan
Ze wordt getraind door een grand prix amazone.. ben echt heel benieuwd hoe ze het gaat doen! kaatje77 schreef:Weet iemand ondertussen al of je met een duits papier mee mag doen?
Heb een 5 jarige hannoveraner.
Ben zelf wel lid van het KWPN.
kaatje77 schreef:Dus dat betekend dat ik wel in Luttenberg zou mogen starten op de ck?
).
dus hij heeft écht wel kwaliteit.. kunnen die mensen van de PAVO dan gewoon geen kwaliteit zien? Of willen ze gewoon geen grootramig paard zien?
Jasphertje schreef:ik denk niet dat ik het doe.. mijn instructrice (en m'n allerbeste vriendin) is vorig jaar heengeweest met een Flemmingh x Ramiro ook zo'n groot paard. Deze had zo ongelovelijk veel kwaliteit maar werd op de PAVO gewoon de grond ingeboort omdat hij te slap was vanachter. Ze eindigde als laatste met 55 punten![]()
Merkwaardig; Hij is een maand geleden verkocht aan Sjef Jansendus hij heeft écht wel kwaliteit.. kunnen die mensen van de PAVO dan gewoon geen kwaliteit zien? Of willen ze gewoon geen grootramig paard zien?
ditchie schreef:begint het al over een maand? Pas juni toch? Ik heb wel vertrouwen in onze merrie dat ze zoizo door gaat naar de centrale. Maar goed blijft jury sport
frunnik schreef:ditchie schreef:begint het al over een maand? Pas juni toch? Ik heb wel vertrouwen in onze merrie dat ze zoizo door gaat naar de centrale. Maar goed blijft jury sport
PAVOcup wordt toch sowieso verreden op de centrale keuring