zoek het ff op
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Joehoe hester is terug van t NK!
In de Z2 15de geworden met 58,80%.
Hij was niet helemaal lekker los en schrok een keer, en bij 1 eenvoudige galopwissel bleef hij stil staan, ipv stappen
Maar verder wel tevreden...daar lopen gewoon de beste van Nederland rond, en we zijn wel mooi 15de van Nederland
In de Z1 14de met 57,10%..vond de punten iets tegen vallen. Maar in de galop werd hij wat sterk want schrok van het applaus van de springring, en dan komen de wissels er ook niet echt lekker uit zonder spanning. Maar hij is nog maar 6 en dit is zn eerste grote wedstrijd, en hij gedroeg zich verder braaf, dus ben heel tevreden over hem!
Maar ook leuk om te weten wat 'jou' Hester had!
) Voor me op de uitslag stond o.a. Michelle van lanen en Basalt, Angela Krooswijk met Power and Paint.
Sanitjuh schreef:Wie was er eerste in de L2 vandaag ??
ging super wat kleine foutjes ( galop naar stap drafpassen ) en ik reed mijn hele proef op muziek !!
:+ was echt super kwam ook precieus uit. Want met de springring hadden ze dat.. En daar draaiden op gegeven moment een tijdje muziek en toen moest ik net de proef in .. Werd 12e van de 15 ( m1/m2 ) en had 185/172 pnt. Achja.. was mn laatste wedstrijd en die muziek bij mn proef was super (hij gaat er altijd lekker op lopen ) dus ik heb een superdag gehad!
super dat jij oowk mee mocht doen
Danielle14 schreef:Ik bedoelde de andere Hester: HestervMaar ook leuk om te weten wat 'jou' Hester had!
Danielle14 schreef:Hester mocht wel overrijden in het Z1!! Ben benieuwd hoe ze heeft gereden!
Gjilke schreef:Danielle14 schreef:Hester mocht wel overrijden in het Z1!! Ben benieuwd hoe ze heeft gereden!
Volgens Ria (=onze instructrice) was ze 10e
Gewonnen had Daimy de Hoog met Maya's Mistique, 2de was Sylvana Wezeman met Tarita, 3de was Jose Ebben met Kantjes Salomo, 4de was Danielle Houtvast met Domino. Hester is geloof ik 10de in de overkamping geworden, 5de in de ring voor de overkamping.
Maar dat heeft geen plaats gekost. Wel vreemd dat dat hard afgestraft is, en er tussen uit naaien niet echt (2de plaats), of een hele galopgedeelte in verzet ook niet (4de plaats). Maar ja, het is een jurysport en wij nemen woensdag wel revanche bij de Rabobank Talenten dag.