MiepprinZ schreef:Owh... ewh... tja.. sterkte dan maarwij staan op de camping in Vijlen, you're welcom
Welke camping?
Ik heb een verzorgpaard op de rozenhof en we gaan met zijn 10en volgende week za naar de cross!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MiepprinZ schreef:Owh... ewh... tja.. sterkte dan maarwij staan op de camping in Vijlen, you're welcom
Kijk er wel naar uit! floor01 schreef:MiepprinZ schreef:Owh... ewh... tja.. sterkte dan maarwij staan op de camping in Vijlen, you're welcom
Welke camping?
Ik heb een verzorgpaard op de rozenhof en we gaan met zijn 10en volgende week za naar de cross!
yeah Aken here I come!
Heb dr echt zo`n zin in!! Ik en Loes gaan Aken onveilig maken!!
En als we toch bezig zijn doen we gelijk onze Camping..["schoonbron'']!! AKEN HERE WE COME
Tv gereserveerd en video ook. 
jesse_rulez schreef:Mocht er iemand nog kaartjes voor 26-08 's avonds, de Grand Prix Kür op Muziek te koop hebben, pb me maar!!!
ceasario schreef:jesse_rulez schreef:Mocht er iemand nog kaartjes voor 26-08 's avonds, de Grand Prix Kür op Muziek te koop hebben, pb me maar!!!
Ze zijn nog te koop op Ebay.
Gaan tot wel 250 Euro.
MORGEN @ AKEN!!
Emmalie schreef:moonie!! ik wil opzich wel foto`s maken. Maar weet niet of ze lukken.. wie rijd um? dat is makkelijker te onthouden!!MORGEN @ AKEN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal me best doen met de foto`s ligt of ik ver genoeg kan in zoomen! Anders vraag ik loes, die zit de stoel naast me!!
Doe me best, alle foto`s die we maken [als ze lukken]. Komen zeer waarschijnlijk wel op bokt. Kan iedereen ze zien