Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
secret schreef:heb gebeld!! en maandag of dinsdag komt het on line
ze moesten wachten op de officiele proef nummers voor de dressuur! met de nieuwe boekjes en zo die vertraging hebben opgelopen !! dus het komt er aan !!! Maandag of dinsdag!!
anydale schreef:secret schreef:@ borrie01, de stallen zijn inderdaad best wel klein, maar voor een weekje wel te doen. Maar volgens mij hebben ze ook wel een aantal grote boxen. Dit weet ik dus niet zeker, maar anders bel je even? En zowiezo zou ik het op het stalformulier zetten dat je een groot paard hebt
. Anoukie schreef:De L2/M1 zal nog wel gewoon op gras zijn denk ik.
. Barbara_m schreef:Anoukie schreef:De L2/M1 zal nog wel gewoon op gras zijn denk ik.
Daar kwam toch ook een zandbodem? (Weet het niet zeker).
Barbara_m schreef:Er staat nog niets nieuws op internet he?
Barbara_m schreef:Er staat nog niets nieuws op internet he?
michele schreef:Barbara_m schreef:Er staat nog niets nieuws op internet he?
zullen we met zijn alle gaan bellen, en zeggen dat we het nu op de site willen zien
dus ik baal enorm... maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen..
estherL schreef:Ik wil ook weer dit jaar.. ik vond het vorig jaar echt super leuk.. maar ik heb een probleem... ik ga een overgang naar paard maken dus ik kan me niet inschrijven en tegen die tijd dat ik een nieuw paard heb is alles voldus ik baal enorm... maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen..
.Barbara_m schreef:Ja laten we de organistaie gaan stalken.
Nee hoor, de AR-tantes zijn allemaal onwijs lief en hebben het beste met ons voor. Eerslijk is eerlijk.
borrie01 schreef:estherL schreef:Ik wil ook weer dit jaar.. ik vond het vorig jaar echt super leuk.. maar ik heb een probleem... ik ga een overgang naar paard maken dus ik kan me niet inschrijven en tegen die tijd dat ik een nieuw paard heb is alles voldus ik baal enorm... maar ik weet niet hoe ik het anders moet doen..
misschien als je belt naar het secretariaat en je probleem uitlegt misschien dat je je wel kan opgeven maar nog niet de gegevens van je paard doorgeeft. dat je die dan later doorgeeft.
Barbara_m schreef:michele, jij lijkt me een leuke meid! Ik wil je zeker meeten op Almelo!
. waar je mij aan kan herkennen, hmmm aardig lang, 185 m. donker haar tot halverwege mn rug. Ik stuur van te voren wel een foto. Is misschien net iets makkelijker
.