Wiepie schreef:Is dat een nakomeling van Iederoosje??En weer een paar bekend:
23: Cabochon x keur pref sport dres Apollonius xx
150: Farrington x ster Flemmingh
236: Havidoff x elite Ferro
482: OO Seven x keur Flemmingh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wiepie schreef:Is dat een nakomeling van Iederoosje??En weer een paar bekend:
23: Cabochon x keur pref sport dres Apollonius xx
150: Farrington x ster Flemmingh
236: Havidoff x elite Ferro
482: OO Seven x keur Flemmingh

haan schreef:Wauw Kajanus ! Die van jou (nr 150) is door naar de 3e bezichtiging !! Gefeliciteerd super !! Al zwaar in twijfel ?? Verkopen of houden?![]()
Groetjes van mij
en we willen hem eigenlijk wel houden hoor...
... op naar morgen .... 

) Geef even een gil.
Marijkeeee schreef:Dus Wedding is niet door, nummeer 593 de Rhodium x Zirkoon, bale voor met kennis is dat.

liliputter schreef:mischien domme vraag maar wat is eht puk paleis
en united is wel 2e geworden dus zo slecht is ook weet niet voorgesteld denk ik,en je bent velazquez vergeten,egt schitterd paard
Suzanne F. schreef:Ik vond hem zwaar tegenvallen zowel in beweging als in voorstellen.
liliputter schreef:Eigenlijk meer door gebrek aan concurrentie, Uphill 1 en United best of the rest, eigelijk zegt dat meer over de U jaargang dan ik van te voren had verwacht.en united is wel 2e geworden
liliputter schreef:Ik ben er wel een fan van, met mijn veulen van United ben ik best tevreden (duim duim duim dat hij groot genoeg wordt). Laat niet af dat ik er meer van verwacht had en dat de potentie er (nog) niet is uitgekomen. Als hengst nog steeds een fan, z'n sportprestaties laten nog een beetje op zich wachten. De gehoorzaamheid was er nu in iedergeval wel en als je het over de basis hebt is dat het wel. Z'n nieuwe schoftmaat is 168 werd omgeroepen, maar Edje leek toch wel wat lang op hem, of zit hij altijd een beetje met z'n benen naar vorenje bent er fan van of niet
wat kunnen jullie het mooi omschrijven !