Flevolander schreef:ik was een beetje laat, want wij moesten uit Utrecht komen en kwamen ook niet met de intentie een diertje mee te nemen. Wel nog even navraag gedaan bij een bonte ruin..
[ [url=m/owkyfa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Was een nakomeling van een Sterrebornehof hengst x Dreamcatcher uit 2019, ik denk rond de 162..
Deze was echt heel leuk, hij moest er 3750 voor hebben. Dit was nog in de ochtend. Vriendin van me zocht een bonte, is hier niet mee verder gegaan toen. Hij liet ons ook een filmpje zien.
Verder nog gekeken bij een Gelderse bruinbonte van 1,5 voor 2500. Nog een zwart bonte van 2 voor 4500, deze stond er nog steeds toen wij ons laatste rondje deden. Uiteindelijk heeft ze niks gekocht.
Heb zelf nog gekeken bij een kruising fjord, die op de foto paar pagina’s terug staat. 1,5 jaar oud moest hij 1100 voor hebben maar hij wist niet waarmee gekruist dus vond ik te tricky; bang dat ie te klein zou blijven. Ook nog gekeken bij een fjord veulen (stond bij het andere setje merrie en veulen op 1 vd vorige pagina’s), was al verkocht; maar de koper had merrie en veulen gekocht maar eigenlijk geen plek voor het veulen in z’n trailer want hij had ook al een haf gekocht. Dus hij ging verder zoeken naar vervoer maar mocht het veulen van hem kopen voor 1600. Even later liep hij met beide weg want vervoer was geregeld.