pien_2010 schreef:Wat ik vaak moeilijk vindt op Bokt, dat we de neiģing hebben om "de waarheid" te achterhalen. Dat zullen we nl nooit kunnen, en zorgt er voor dat een TS zich moet verdedigen, ongeloofwaardig bevonden wordt etc.
Terwijl ook in dit topic, TS ons gewoon meeneemt in haar ervaringen. DAAR kunnen we dus op reageren. Iets dat ik dan ook probeer te doen of als ik twijfels heb dan klik ik een topic weg.
Ik heb zelf totaal niet het idee dat TS zich uitgebuidt voelt in tegendeel. Ze protesteert terecht tegen het feit dat 4 mensen de hemel ingeprezen worden en zij nog geen enkel blijk van waardering heeft gehad.
Dus terecht dat ze haarzelf beschermt en vertrekt. Die ongelijkheid is nl niet OK. Niets meer en niets minder.
Als iedereen dezelfde behandeling had gehad als TS, dan had ze wellicht daar nog gewerkt.
Precies, en over de intenties en het hoe en waarom van de kant van de werkgever, kunnen wij ook helemaal geen uitspraken doen. Het enige wat wij weten is dat het niet klikte en dat de werkgever zich niet netjes gedragen heeft tegenover de TS in vergelijking met de freelancers, waarna TS besloten heeft om wat anders te gaan zoeken en dat is haar goed recht!
Ik weet ook niet of je op ruitjes en mijn reacties doelde met het idee dat ze zich moet verdedigen of ongeloofwaardig is, want dat bedoelden wij geen van beiden te zeggen, alleen vond ik de reacties van een hoop bokkers een beetje overdreven (en daarmee niet helpend), terwijl TS er zelf gewoon heel nuchter in staat.
Het enige waar we haar wel voor wilden waarschuwen, is dat dat meten met 2 maten heel veel voorkomt - meestal minder extreem dan hier het geval was gelukkig - en dat ze daar wel een beetje op voorbereid moet zijn, en dat dat ook echt niet aan haar ligt.