gonniee schreef:carola schreef:Nu komt 328, mijn duimen draaien!!! Zet hem op!
Heb je banden met dit dier?
Deze is gefokt en in eigendom van een bekende Bokker.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:309 Danone 1 X Jazz. Snap niet helemaal wat deze hier doet. Oogt klein, neerwaarts gebouwd, ponyachtig. In beweging ook niet uitzonderlijk.
Ziet er zo los wel een stuk beter uit. Draaft met veel afdruk en achterbeengebruik. Mooi bergop en met veel veer en souplesse. Heel ander paard zo haha. Denk zowaar dat ie nog door gaat ook.
Citaat:*303 Blue Hors Farrell X Johnson. Mooi compleet dier, draaf mooi bergop en met afdruk. Veel souplesse in het lijf. Galoppeert ook niet verkeerd. Zou iets meer afdruk in galop mogen hebben, maar hij houdt zich wat vast.
Weer die aanjagers die zo lopen te kloten zeg.
Citaat:304, Blue Hors Farrell X Rubin Royall. Bloedmooi dier, Iets neerwaarts gebouwd maar goed bewegen ok.
Ja echt een mooi dier dit, maar vind m nog niet meevallen in zn beweging, vooral in galop niet echt goed, vrij zwaar in zijn beweging. Zou in draf zijn beweging wat meer af mogen maken in het achterbeen.
Citaat:313 Deparon Us X Bretton Woods. Mooi sjiek ding dit, hoog op de benen. Nog wel wat jeugdig. Heel goed voorbeen met vrije schouder. Niet bergop genoeg denk ik. Mag meer swung en lossigheid in het lijf hebben. Galop bijna niet te beoordelen.
Citaat:314, Deparon X Tango. Stijl op de voorvoeten, oogt klein. Sjiek type. Kan wel draven. Lang achterbeen, kort voorbeen.
Veel afdruk, been beweging in de benen. Oogt mij niet rastypisch genoeg, meer Gelders. Is heul vlugWel ook bergop draven, vertrekt goed. Geef m het voordeel van de twijfel.
Citaat:322, Desperados x Uphill. Ook niet heel indrukwekkend, zware boeg, ondertredend voorbeen. Staat wat week gekoot voor. Kort kruis. Waardeert zich op in beweging.
Beweegt ook wat neerwaarts. Vooral zwaar in galop. Zal vooral op de galop niet doorgaan denk ik. In draf wel veel afdruk, zou alleen meer bergop mogen.
Citaat:324 Don Olymbrio X Uphill. Heel sjiek dier, Iets wat kort voorbeen. Oogt wat jeugdig. Kan volgens mij heel spectaculair draven. Wel aardig nerveus.
Haha deze gaat zoals verwacht ff los, vind het wel echt een leuk dier. Wel machtig draven. Oh oh voorbrengers niet handig dit, hij valt. Echt machtig draven hoor, veel afdruk en kan echt gaan zitten. Zou in galop meer door het lijf mogen maar hij is nog aardig gespannen in de galop. Ik ben benieuwd of deze door gaat.
Citaat:328 Electron X Charmeur. Mooi dier wel, beetje week in de rug of ik zie daar iets aan ik weet het niet. Mag meer tonen in draf, veel afdruk maar te weinig bergop. Wederom helpen de aanjagers niet mee
Iets te lang achterbeen ook.
Citaat:315 Desperado x Ferro. Ferro typisch. Lang achterbeen en kort voorbeen dus hij oogt toch wat neerwaarts. Iets wat plat op de voorvoeten. Kan wel draven.
Zou meer bergop mogen bewegen. Oogt wel een stuk meer paard in vrijheid. Wel een zware romp. Iets neerwaarts gebouwd ook.Citaat:330, Escamillo X Birar. Kleine maat. Iets lang achterbeen. Wil niet braaf stilstaan dus is moeilijk te beoordelen. Stapt heel gespannen ook.
Citaat:331 Escamillo x Hotline. Ook deze spreekt niet aan, kort voorbeen, overbouwd en wat langgelijnd. Waardeert zich wel op in draf, maar oogt dan nog wel erg jeugdig.
Elisa2 schreef:Deze Escamillo x Hotline vind ik niks, blijft hoog in het kruis in de beweging en achter met het achterbeen. Stapt af en toe ook heel raar, de andere Escamillo stapte ook niet helemaal zuiver. Beetje kort-lang.
Earth schreef:323 D'Olympus x Royal Hit. Wow hallo paard. Start spectaculair haha. Leuke vos met veel wit. Draaft met veel afdruk maar zou meer souplesse mogen tonen in de bovenlijn. Voorbeen wat minder dan het achterbeen. Galop is nog niet zo top maar laat het ook niet goed zien. Aansprekende hengst, ik twijfel of hij door gaat.
Citaat:315 Desperado x Ferro. Ferro typisch. Lang achterbeen en kort voorbeen dus hij oogt toch wat neerwaarts. Iets wat plat op de voorvoeten. Kan wel draven.
Galoppeert heel gewoontjes, lijkt niet helemaal rad in draf? Vind dit geen bijzonder paard, beetje steekdraf. Zou veel meer souplesse mogen tonen.
Citaat:*319 Desperado X Negro. Mooi compleet dier. Beetje gezonken rug. Draaf met veel afdruk. Blijft iets hoog in het kruis maar toch ook wel bergop. Draaft met veel takt ook. Goede galop ook. Erg aansprekend dier.
Citaat:317 Desperado x Rousseau. Leuk aansprekend dier. Wel jeugdig nog, beweging mooi bergop. Niet goed in zn takt. Verliest zijn aansprekendheid hoe langer ik er naar kijkIs achter echt niet helemaal lekker. Draaft niet heel bijzonder verder, mist echt takt om er goed uit te komen.
Citaat:320 Desperado x De Niro. Heeft littekens op de rug, ben benieuwd ig deze aan KS is geopereerd ofzo? Aansprekend dier, draaf met veel afdruk. Oogt nog wat jeugdig. Zou meer met het achterbeen mogen doen. Galop oogt ook wat zwaar. Mag veel meer bergop in zijn beweging.
Citaat:*321 Desperado x Johnson. Leuk, weer een schimmel. Oogt nog jeugdig. Wel mooi bergop draven, met veel afdruk. Galop is niet zo bijzonder, maar laat ie ook niet goed zien.
Citaat:330, Escamillo X Birar. Kleine maat. Iets lang achterbeen. Wil niet braaf stilstaan dus is moeilijk te beoordelen. Stapt heel gespannen ook.
Zou meer bergop mogen bewegen. Oogt wel een stuk meer paard in vrijheid. Wel een zware romp. Iets neerwaarts gebouwd ook.
Citaat:331 Escamillo x Hotline. Ook deze spreekt niet aan, kort voorbeen, overbouwd en wat langgelijnd. Waardeert zich wel op in draf, maar oogt dan nog wel erg jeugdig.
Vind het nog steeds niet wat. draaft ook echt heel simpel. Laat zich ook niet goed zien. Galop is enkel hard en vlakStap is ook niet bijzonder, rechtsachter korter dan linksachter.
Citaat:*323 D'Olympus x Royal Hit. Wow hallo paard. Start spectaculair haha. Leuke vos met veel wit. Draaft met veel afdruk maar zou meer souplesse mogen tonen in de bovenlijn. Voorbeen wat minder dan het achterbeen. Galop is nog niet zo top maar laat het ook niet goed zien. Aansprekende hengst, ik twijfel of hij door gaat.