Iemand die toevallig prijzen van ponyveulens heeft gevraagd en mij een inschatting kan geven wat ze nu ongeveer kosten?
Heb in Lottum enkele jaren geleden een leuk C pony veulen gekocht, maar vermoed dat het nu voor die prijs niet meer lukt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Willemiens schreef:Sueee1998 schreef:Ik heb vanmorgen geweest er stonden erg leuke paardjes tussen maar deze vond ik toch wel heel leuk! Helaas alleen telang getwijfeld was later al verkocht. Maar ja was dan ook niet persee opzoek naar wat erbij Prijzen op de markt vielen mij ook mee
[ [url=m/KbiNVY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet je wat ze voor dit beestje vroegen?
Jorex schreef:Ik heb echt meerdere paarden en ezels veel te mager gezien en een soort konik merrie met helemaal doorgezakte rug en graatmager. Maar het grootste deel was prima. Ja viel me op dat bijna alles ook hoestte. Maar echt schaam je als merrie er zo bij staat en ook nog een veulen aan de voet heeft.![]()
[ [url=m/NWcKdc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik zag genoeg shetveulens die ik wel zou willen hebben.![]()
Oa de rechter hiervan.
[ [url=m/zmlJvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sueee1998 schreef:Ik heb vanmorgen geweest er stonden erg leuke paardjes tussen maar deze vond ik toch wel heel leuk! Helaas alleen telang getwijfeld was later al verkocht. Maar ja was dan ook niet persee opzoek naar wat erbij Prijzen op de markt vielen mij ook mee
[ [url=m/KbiNVY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gooiske schreef:Jaaa na al die jaren, zonder naar huis te zijn gegaan, zijn we nu onderweg naar huis om de trailer op te halen! Wordt vervolgd….
NB wat een mazzel dat er een bekende met stal midden in Zuidlaren woont, en ze daar even op stal mag staan.
Daks schreef:Gooiske schreef:Jaaa na al die jaren, zonder naar huis te zijn gegaan, zijn we nu onderweg naar huis om de trailer op te halen! Wordt vervolgd….
NB wat een mazzel dat er een bekende met stal midden in Zuidlaren woont, en ze daar even op stal mag staan.
Die zwarte ?
Ik ben ook weer thuis. Zonder iets misschien dat ik nog even terug ga
Jorex schreef:Ik heb echt meerdere paarden en ezels veel te mager gezien en een soort konik merrie met helemaal doorgezakte rug en graatmager. Maar het grootste deel was prima. Ja viel me op dat bijna alles ook hoestte. Maar echt schaam je als merrie er zo bij staat en ook nog een veulen aan de voet heeft.![]()
[ [url=m/NWcKdc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik zag genoeg shetveulens die ik wel zou willen hebben.![]()
Oa de rechter hiervan. En ik heb bij dat groepje ook nog eentje bevrijdt die vast lag en niet kon opstaan.
[ [url=m/zmlJvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daks schreef:Dan heb ik je zien lopen. Leuk dier volgens mij ook erg mak.
Vond vooral de prijzen voor de shet veulens nog veel te hoog