Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinniz123 schreef:Wat een ellende ts.
Bij ons gebeurde van de week het zelfde en moest gelijk aan jouw topic denken.
Mijn pony staat momenteel al tijdelijk ergens anders ivm mn revalidatie maar mn stalgenootje heeft ook haar pony’s tijdelijk ergens anders ondergebracht.
Zo erg als dit is ook bij ons jaren geleden dat t gebeurd is.
Gelukkig hebben ze na 1 melding ook een stuw geopend en de duikers nagekeken dus het ging vrij rap zakken.
Maar ellendig is het wel als je het steeds hebt zeg.
Wat vervelend zeg! Kwam het ook de stal in?
[ [url=m/adiXZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyDaily schreef:cinniz123 schreef:Wat een ellende ts.
Bij ons gebeurde van de week het zelfde en moest gelijk aan jouw topic denken.
Mijn pony staat momenteel al tijdelijk ergens anders ivm mn revalidatie maar mn stalgenootje heeft ook haar pony’s tijdelijk ergens anders ondergebracht.
Zo erg als dit is ook bij ons jaren geleden dat t gebeurd is.
Gelukkig hebben ze na 1 melding ook een stuw geopend en de duikers nagekeken dus het ging vrij rap zakken.
Maar ellendig is het wel als je het steeds hebt zeg.
Wat vervelend zeg! Kwam het ook de stal in?
[ [url=m/adiXZR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morganlefay schreef:Ik zie dit soort zaken liever direct bij het Hoogheemraadschap worden gemeld. Zij zijn verantwoordelijk voor de waterhuishouding (betaal al genoeg aan belastingen voor het Hoogheemraadschap.)
Morganlefay schreef:Ik zie dit soort zaken liever direct bij het Hoogheemraadschap worden gemeld. Zij zijn verantwoordelijk voor de waterhuishouding (betaal al genoeg aan belastingen voor het Hoogheemraadschap.)
Daihyo schreef:Morganlefay schreef:Ik zie dit soort zaken liever direct bij het Hoogheemraadschap worden gemeld. Zij zijn verantwoordelijk voor de waterhuishouding (betaal al genoeg aan belastingen voor het Hoogheemraadschap.)
Hoogheemraadschap is toch het waterschap? In ons geval Waterschap Vallei en Veluwe.
Vervelend cinniz. Maar klinkt wel als een bekend verhaal. Moet wel zeggen dat alles in de omgeving echt nat is. En dat er weilanden onder water stonden die nooit onder water staan.
Morganlefay schreef:Daihyo schreef:Hoogheemraadschap is toch het waterschap? In ons geval Waterschap Vallei en Veluwe.
Vervelend cinniz. Maar klinkt wel als een bekend verhaal. Moet wel zeggen dat alles in de omgeving echt nat is. En dat er weilanden onder water stonden die nooit onder water staan.
Ja is hetzelfde.
Ik val onder Schieland en de Krimpenerwaard.