Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cemlys schreef:Ligt het aan mij of zijn er voor de 13de geen tickets meer? Dat zou balen zijn, speciaal voor vrij genomen
germie schreef:Maar vandaag in Houten was weer zoals het hoort te zijn. Veel omarmen, veel handen schudden, lekker druk, nergens druk om maken, geen angst hebben voor anderen. En mensen normaal kunnen verstaan, en aankijken.
prompter schreef:Ik gruwel ook van die nabijheid, wat dat betreft was 1,5 meter en geen handen schudden en gezoen voor mij een stuk "normaler". In het OV zijn mondkapjes in Duitsland geloof ik nog wel verplicht.
Brainless schreef:germie schreef:Maar vandaag in Houten was weer zoals het hoort te zijn. Veel omarmen, veel handen schudden, lekker druk, nergens druk om maken, geen angst hebben voor anderen. En mensen normaal kunnen verstaan, en aankijken.
Jij vindt dat blijkbaar fijn en dat het erbij hoort...
Ik absoluut niet, ik heb een pokke hekel aan mensen die denken in mijn nek te kunnen hijgen en vinden dat ik het maar normaal moet vinden dat ze op mijn hakken lopen.
Vandaag ook iemand een ellenboog gegeven die zo dichtbij stond dat toen ik mij omdraaide een ellenboog vol in haar buik kreeg.. ik heb geeneens sorry gezegd, dan moet je maar afstand houden en vraag mensen ook om aub enig uit mijn aura te blijven.