En vrijdag om 10.52.Mooie tijd want die dag gaan we weer naar huis.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Paarden met bokkende deelnemers
![]()
Ma Debby, Cicero,M2 paarden 11.22 ring 5
Ma Debby, Cicero,M2 paarden 11.37 ring 6
Ma Chantal, Jam Session, L1 paarden 11:45
Di Debby, Cicero, M2 paarden, 14.00 ring 6
Di Chantal, Jam Session, L1 paarden 15:45
Di Chantal, Jam Session, L1 paarden 16:00
Wo Chantal, Jam Session, L1 paarden 12:15
Wo Debby, Cicero, M2 paarden 21.07 ring 3
Do Debby, Cicero, M2 paarden 09.22 ring 3
Do Chantal, Jam Session, L1 paarden 16:15
Do Chantal, Jam Session, L1 paarden 16:30
Vrij Debby, Cicero, M2 paarden 13.07 ring 4
Vrij Debby, Cicero, M2 paarden 13.22 ring 5
Vrij Chantal, Jam Session, L1 paarden 16:15
zat Debby, Cicero, M2 paarden 14.15 ring ?
Za Chantal, Jam Session, L1 paarden 17:15
Lena82 schreef:[ [url=m/tG5bRz.png]Afbeelding[/url] ]
Ik start in de M1 en moet een stalgenootje in het Z1 lezen. Dus tot en met zaterdag aanwezig.
Voor ons allebei de eerste keer naar de ARD en hebben ook de paarden daar op het terrein gestald. Weet iemand toevallig of er ook padocks ofzo zijn waar ze even los kunnen?
c_alsemgeest schreef:Eind vd dag is er vaak wel een plekje.
Het irritante zijn alleen de mensen die hun paard er uren in gooien, en dan zelf in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Altijd lekker aso... kan ik me echt aan irriteren
Gun andere ook even wat.
ynskek schreef:ambre schreef:O ik dacht paarden ook altijd snel vol.Voor Jan Joker om 12 uur achter de computer dus.
Nou ja, campingplaatsen moesten ook.
Camping en stallen gaan heel snel... startplaatsen bij de paarden zijn er vaak nog wel een paar maar ook lang niet altijd op alle dagen alle rubrieken
lucifertje schreef:Lena82 schreef:[ [url=m/tG5bRz.png]Afbeelding[/url] ]
Voor ons allebei de eerste keer naar de ARD en hebben ook de paarden daar op het terrein gestald. Weet iemand toevallig of er ook padocks ofzo zijn waar ze even los kunnen?
Die zijn er maar wel vaak bezet. Je kan ook aan de hand wandelen/grazen.
Flevolander schreef:c_alsemgeest schreef:Eind vd dag is er vaak wel een plekje.
Het irritante zijn alleen de mensen die hun paard er uren in gooien, en dan zelf in geen velden of wegen te bekennen zijn.
Altijd lekker aso... kan ik me echt aan irriteren
Gun andere ook even wat.
Of dat je heb dat die paarden als een soort van afgeschoten raket door de paddock gaan minuten lang, terwijl jij daarnaast moet losrijden
PSvanLot schreef:Dat was de afgelopen 2 jaar zeker niet zo. Wij hebben altijd stallen in de manege waar de paddocks aan vast zitten. We hadden afgelopen jaar 9 paarden bij en die hebben allemaal iedere dag zeker een half uur in de paddock gestaan. We blijven er dan bij staan en kunnen zo in de gaten houden wanneer een ander graag wil.
Er is met mensen goed te overleggen is mijn ervaring.
Het gaat vast weer een hele toffe week worden! Hopelijk niet extreem warm.
kyrkelover schreef:Ok voor ons is het de eerste keer AR , maar kan het een en ander aan info niet vinden of weet ik niet.
Wellicht staat het wel ergens maar weet ik het gewoon niet.
Zoals wij hebben een stal in de Wevershal. Wat voor bodembedekking heeft deze en zijn er waterbakken en of voetbakken of moet je deze zelf meenemen.
Verder nog even geen vragen denk ik haha. Ik ben erg benieuwd weet totaal niet wat te verwachten.
c_alsemgeest schreef:kyrkelover schreef:Ok voor ons is het de eerste keer AR , maar kan het een en ander aan info niet vinden of weet ik niet.
Wellicht staat het wel ergens maar weet ik het gewoon niet.
Zoals wij hebben een stal in de Wevershal. Wat voor bodembedekking heeft deze en zijn er waterbakken en of voetbakken of moet je deze zelf meenemen.
Verder nog even geen vragen denk ik haha. Ik ben erg benieuwd weet totaal niet wat te verwachten.
In de hal mag dacht ik maar 1 soort bedekking. Ik weet alleen niet of dat stro of zaagsel is. Maar ik weet niet zeker of dat nog zo is.
In de tenten mag beide.
Biks, voerbakken ed moet je zelf meenemen.
Hooi, stro, zaagsel kan je kopen.
Er staan wel kruiwagens die je kan lenen.
Er is wel een voeder stand, daar kan je biks en muesli kopen, maar wij nemen het altijd gewoon mee zodat ze hun eigen brok krijgen.
Er zijn genoeg waterplekken, ook een goede afspuitplaats. Bij de tenten is ook genoeg land waar je aan de hand kan grazen.
Ik heb wel ergens een lijstje, met wat wij altijd mee nemen. Die kan ik morgen wel even posten.
Wij hebben er weer veel zin in.
Mooie starttijden en ik hoop op niet te warm weer en droog.
kyrkelover schreef:Ik heb zat stro thuis. Maar als de ondergrond van de boxen bijvoorbeeld gras is hoeft er van mij verder niets in. Ik heb er gewoon geen idee van of de stallen op een stal zijn of concoursboxen op het gras of what so ever. Voer en hooi neem ik sowieso zelf mee. Maar emmers.voor water en voer in te doen moeten dus mee.
kyrkelover schreef:Ik heb zat stro thuis. Maar als de ondergrond van de boxen bijvoorbeeld gras is hoeft er van mij verder niets in. Ik heb er gewoon geen idee van of de stallen op een stal zijn of concoursboxen op het gras of what so ever. Voer en hooi neem ik sowieso zelf mee. Maar emmers.voor water en voer in te doen moeten dus mee.
Liselot schreef:Adrienne: ze geeft aan dat haar stal in de wevershal is. Dat zijn niet de binnenbakken of tentstallen
Ter info: ruiterdagen terrein in bij de groene cirkel, de wevershal bij de rode. Als je paard daar staat is een fiets geen overbodige luxe
[ [url=m/sgq4Th.jpg]Afbeelding[/url] ]