Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_bloempje01_ schreef:Ik heb net betaald bij fei en de app geïnstalleerd maar ik zie alleen endurance. Weet iemand waar de dressuur staat?
topsylover schreef:_bloempje01_ schreef:Ik heb net betaald bij fei en de app geïnstalleerd maar ik zie alleen endurance. Weet iemand waar de dressuur staat?
Live events en dan iets naar onder scrollen.
Hoelang moeten we nu wachten op de volgende Nederlander? Of is het gedaan voor vandaag? Ik snap vrij weinig van die startlijst.
topsylover schreef:_bloempje01_ schreef:Ik heb net betaald bij fei en de app geïnstalleerd maar ik zie alleen endurance. Weet iemand waar de dressuur staat?
Hoelang moeten we nu wachten op de volgende Nederlander? Of is het gedaan voor vandaag? Ik snap vrij weinig van die startlijst.
Queen123 schreef:Balen van de foutjes bij Hans Peter. Hij had ook niet de meest ideale omstandigheden door die regenbui. Alsnog hartstikke knap om zo te presteren met zo'n jong paard, die ook nog netjes door bleef lopen in de regen
Ben benieuwd of er nog een medaille in zit... Duitsland is enorm sterk, GB verwacht ik nog veel van met Carl Hester en Charlotte. Zweden heeft nog 2 sterke ruiters te gaan, vond Juliette Ramel ook erg goed rijden trouwens. Amerika zelf niet te vergeten, hun ruiters scoorden ook erg goed in Aken bijvoorbeeld.
Gaat nog spannend worden! Ben ook erg benieuwd naar de individuele medailles. Kan zo niet 1, 2, 3 een podium bedenken.