Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
germie schreef:Ik wacht ook op een kortingsaanbieding. 2 jaar terug was het 16 euro op de zaterdag.
In 1 dag heb je alles ruimschoots gezien vind ik. Shows zijn niet mijn ding.
Bagheera_206 schreef:germie schreef:Ik wacht ook op een kortingsaanbieding. 2 jaar terug was het 16 euro op de zaterdag.
In 1 dag heb je alles ruimschoots gezien vind ik. Shows zijn niet mijn ding.
Of je koopt een drie dagen ticket en je verkoopt twee van de drie dagen door.
Bedenk mij dat pas ook net. Had ik dat zelf ook net zo goed kunnen doen.
_Carien schreef:Hier ook een Equitana 2019 ganger met 2 andere vriendinnen.
Weten jullie of er inmiddels ergens een kortingsactie is? Heb het web al afgespeurd maar nog niks kunnen vinden helaas.
F_inley schreef:Pff wil heel graag gaan maar ga die maand erna naar Amerika en zit financieel in maart niet in de meest beste positie..... Word dus even afwachten nog maar wil eigenlijk niet nog een jaar overslaan
Janine1990 schreef:Hi!
Misschien kunnen mensen hier mij helpen... Ik ben in 2017 naar Equitana geweest. Hier stond toen een vrij grote, volgens mij ronde stand bijna in het midden van een hal. Ik dacht dat het van een Duits tijdschrift was. Hier kon je hele gave frontriemen laten maken voor 50 euro.
Weet iemand hier waar ik het over heb? En of hier misschien een webshop aan verbonden is?
De frontriem blijft werkelijk prachtig en ik zou graag een nieuwe willen in een andere kleur. Zoiets heb ik hier in Nederland nog niet gevonden![]()
Voor de duidelijkheid een foto:
[ [url=m/dD8uWO.png]Afbeelding[/url] ]
Je kon zelf de kleuren kiezen, deze loopt van zilver naar donkerder blauw en weer terug.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Janine1990 schreef:Hi!
Misschien kunnen mensen hier mij helpen... Ik ben in 2017 naar Equitana geweest. Hier stond toen een vrij grote, volgens mij ronde stand bijna in het midden van een hal. Ik dacht dat het van een Duits tijdschrift was. Hier kon je hele gave frontriemen laten maken voor 50 euro.
Weet iemand hier waar ik het over heb? En of hier misschien een webshop aan verbonden is?
De frontriem blijft werkelijk prachtig en ik zou graag een nieuwe willen in een andere kleur. Zoiets heb ik hier in Nederland nog niet gevonden![]()
Je kon zelf de kleuren kiezen, deze loopt van zilver naar donkerder blauw en weer terug.
MelanieB schreef:Online ticket bestellen is voor studenten tot 26 jaar maar 14,-
De Reduced Price Junior moet je dan hebben.
Ik ben langzaam al een lijstje aan het maken wat ik nodig heb/wil/niet nodig heb.
Ga woensdag de 13e.
MelanieB schreef:Janine1990 schreef:Hi!
Jaa die stand heb ik ook gestaan, wou graag cognac maar hadden ze niet.
Ze staan nu ook weer op Equitana.
"Glitzerkasten Stirnriemen & Co."
https://www.facebook.com/glitzerkasten/
Bagheera_206 schreef:Ik heb ook al een lijstje gemaakt. Dit jaar dan wel even kijken bij die winter rijoveralls voor op de menwagen?Ben nog steeds superblij met mijn aankoop van de vorige keer. Zeker als eind deze maand mss nog wat winter aan zit te komen.