Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 08:03

Ik wacht ook op een kortingsaanbieding. 2 jaar terug was het 16 euro op de zaterdag.
In 1 dag heb je alles ruimschoots gezien vind ik. Shows zijn niet mijn ding.

chamion
Huisheks

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 10:42

Ik wacht nog fftjes de verkoop van mijn woning af. Ik krijg deze maand mijn 10% en in januari heb ik de rest. Daarna ga ik een week vakantie aanvragen op mijn werk (en 3x raden welke periode :+ ) dan ga ik op nog geen 45 minuten afstand van Equitana een huisje huren. En afhankelijk van wie mee gaat en welke dag ga ik kaartjes kopen.

Heb er echt heel veel zin in *\o/* *\o/* *\o/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:39

Hi!

Misschien kunnen mensen hier mij helpen... Ik ben in 2017 naar Equitana geweest. Hier stond toen een vrij grote, volgens mij ronde stand bijna in het midden van een hal. Ik dacht dat het van een Duits tijdschrift was. Hier kon je hele gave frontriemen laten maken voor 50 euro.
Weet iemand hier waar ik het over heb? En of hier misschien een webshop aan verbonden is?

De frontriem blijft werkelijk prachtig en ik zou graag een nieuwe willen in een andere kleur. Zoiets heb ik hier in Nederland nog niet gevonden :o

Voor de duidelijkheid een foto:
Afbeelding
Je kon zelf de kleuren kiezen, deze loopt van zilver naar donkerder blauw en weer terug.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 11:03

germie schreef:
Ik wacht ook op een kortingsaanbieding. 2 jaar terug was het 16 euro op de zaterdag.

Of je koopt een drie dagen ticket en je verkoopt twee van de drie dagen door.

Bedenk mij dat pas ook net. Had ik dat zelf ook net zo goed kunnen doen. :=

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 13:54

Bagheera_206 schreef:
germie schreef:

Of je koopt een drie dagen ticket en je verkoopt twee van de drie dagen door.

Bedenk mij dat pas ook net. Had ik dat zelf ook net zo goed kunnen doen. :=

Moet dat wel lukken.

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 13:55

Hier ook een Equitana 2019 ganger met 2 andere vriendinnen.
Weten jullie of er inmiddels ergens een kortingsactie is? Heb het web al afgespeurd maar nog niks kunnen vinden helaas.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 14:23

Pff wil heel graag gaan maar ga die maand erna naar Amerika en zit financieel in maart niet in de meest beste positie..... Word dus even afwachten nog maar wil eigenlijk niet nog een jaar overslaan :\

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:15

_Carien schreef:
Hier ook een Equitana 2019 ganger met 2 andere vriendinnen.
Weten jullie of er inmiddels ergens een kortingsactie is? Heb het web al afgespeurd maar nog niks kunnen vinden helaas.

Ik heb ook nog niets gezien. :=

Welke dagen gaan jullie? Het meest voordelige is idd de drie dagenkaart. :D Dat hebben we ook 2x gedaan.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:17

F_inley schreef:
Pff wil heel graag gaan maar ga die maand erna naar Amerika en zit financieel in maart niet in de meest beste positie..... Word dus even afwachten nog maar wil eigenlijk niet nog een jaar overslaan :

Maar het is ook niet leuk om daar alleen te mogen kijken en niets uit te kunnen geven... -O-

Mss dan de komende twee jaar 15 euro per maand opzij zetten? Dan weet je iig zeker dat je in 2021 heen kunt.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:20

Nee daarom heb wel een flinke spaarpot staan waar ik dus in heb gespaard voor equitana :j maar moet even afwachten of ik die dus voor andere dingen nodig heb. Dus ik zie die week zelf wel of het haalbaar is dus fingers crossed :D

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:15

Huis is verkocht, van het geld wat ik overhoud ga ik een vakantie boeken, toevallig gelijk met Equitana XD, en dan lekker naar EQ en lekker relaxen in en rond het huisje.

Ga nu al lekker neuzen en volgens mij heb ik nog voor die periode een kortingsbon liggen. Dus mochten er mensen van ver komen. ik zit dan op 30 a 40 minuten rijden van Essen af (of je 100 rijdt in DL of 170...) dus je bent welkom om bij mij langs te komen ;)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 21:55

Ik wil absoluut naar EQ, maar kan niet overnachten, ik wil nl op di/wo/do, maar moet dan wel weer de volgende dag werken.
En slaap sowieso liever in mijn eigen bedje :P

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:46

Janine1990 schreef:
Hi!

Misschien kunnen mensen hier mij helpen... Ik ben in 2017 naar Equitana geweest. Hier stond toen een vrij grote, volgens mij ronde stand bijna in het midden van een hal. Ik dacht dat het van een Duits tijdschrift was. Hier kon je hele gave frontriemen laten maken voor 50 euro.
Weet iemand hier waar ik het over heb? En of hier misschien een webshop aan verbonden is?

De frontriem blijft werkelijk prachtig en ik zou graag een nieuwe willen in een andere kleur. Zoiets heb ik hier in Nederland nog niet gevonden :o

[ [url=m/dD8uWO.png]Afbeelding[/url] ]
Je kon zelf de kleuren kiezen, deze loopt van zilver naar donkerder blauw en weer terug.

Hi Janine, ik vrees voor jou dat er niets anders op zit dan in maart weer naar de Equitana te gaan en te kijken of deze stand er weer is -O- .
;)

JanneJ2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 11:48

Zijn er al kaarten beschrikbaar? Nog niet toch?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 12:56

JanneJ2001 schreef:

Jazeker! Ik heb mijn kaartjes al. :D

JanneJ2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 14:06

Bagheera_206 schreef:
JanneJ2001 schreef:

Jazeker! Ik heb mijn kaartjes al. :D

Oee dan ga ik snel bestellen!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 18:49

Ik heb de trein geboekt!!!
Mijn dochter en ik gaan vrijdag de 15e, ben heel benieuwd. Tot nu toe gingen we altijd op zondag, dat was best druk.
Kaarten wacht ik nog heel even mee, vorig jaar was er ook een kortingsactie.
Wel veel zin in!! We hebben een nieuwe mini erbij, dus tja die heeft natuurlijk van alles nodig _/-\o_

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:14

Ik wacht ook op een kortingsactie.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:21

Online ticket bestellen is voor studenten tot 26 jaar maar 14,-
De Reduced Price Junior moet je dan hebben.

Ik ben langzaam al een lijstje aan het maken wat ik nodig heb/wil/niet nodig heb. O:)
Ga woensdag de 13e. :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:23

Janine1990 schreef:
Hi!

Jaa die stand heb ik ook gestaan, wou graag cognac maar hadden ze niet.

Ze staan nu ook weer op Equitana.
"Glitzerkasten Stirnriemen & Co."
https://www.facebook.com/glitzerkasten/

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:24

MelanieB schreef:
Online ticket bestellen is voor studenten tot 26 jaar maar 14,-
De Reduced Price Junior moet je dan hebben.

Ik ben langzaam al een lijstje aan het maken wat ik nodig heb/wil/niet nodig heb. O:)
Ga woensdag de 13e. :j

Ik heb ook al een lijstje gemaakt. Dit jaar dan wel even kijken bij die winter rijoveralls voor op de menwagen? :) Ben nog steeds superblij met mijn aankoop van de vorige keer. Zeker als eind deze maand mss nog wat winter aan zit te komen. <3

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:30

MelanieB schreef:
Janine1990 schreef:
Hi!

Jaa die stand heb ik ook gestaan, wou graag cognac maar hadden ze niet.

Ze staan nu ook weer op Equitana.
"Glitzerkasten Stirnriemen & Co."
https://www.facebook.com/glitzerkasten/

Ja bedankt! Iemand in het ik zoek topic kwam met precies dezelfden, ben heel erg blij! Hopen dat het online ook kan :D

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:34

Verkopen ze er ook van eskadron de halsters van de winter collectie die met bontjes? Die als laatst nieuw gekomen zijn

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:41

Klopt Janine :D ik zag ze toevallig op facebook met prachtige hoofdstellen <3 (nu staat zo'n hoofdstel op mn wishlist :):) )

Perry vast wel!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 22:42

Bagheera_206 schreef:
Ik heb ook al een lijstje gemaakt. Dit jaar dan wel even kijken bij die winter rijoveralls voor op de menwagen? :) Ben nog steeds superblij met mijn aankoop van de vorige keer. Zeker als eind deze maand mss nog wat winter aan zit te komen. <3

In principe heb ik nu een hemels zacht dik warm schootkleed waar ik me best mee red, maar ik zet 'm wel op 't lijstje om te gaan kijken :)) dan word het de volgende winter nog leuker O:))

Geen idee of de nieuwste eskadron collectie er zal hangen, maar eskadron heeft al wel langer bont halsters in hun collectie. Ik heb ze iig wel op 't lijstje gezet. :D