Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eline_S_S schreef:Het zijn echt stuk voor stuk schatjes!![]()
Zijn allemaal merries op de grijze appaloosa na. Dit is een hengst. Loopt er ook bij dus meerendeel is drachtig.
[ [url=m/5xJmXf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze stippel is heel leuk! Ze wou niet meer de stal in, dus nog maar even een stukje gewandeld.
[ [url=m/fgg41M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TBj958.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze was nog niet zo gewend aan mensen..
[ [url=m/IgVOLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HefD5L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het valk merrietje heeft een vergroeid voorbeentje kwamen we achter.. Ze loopt niet kreupel in alle gangen dus ik hoop dat het mee valt. Morgen komt een DA haar beoordelen. Ze is wel echt mijn favorietAls ze op de markt niet verkocht wordt ga ik haar denk ik overnemen, opknappen (wellicht kijken wat we nog aan het beentje kunnen doen) en naar een leuk huisje doen waar ze als knuffel of wandelpaardje kan dienen.
[ [url=m/wwyZd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/flBIWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van het hengstje en vosje heb ik geen foto. Hengstje had ik mijn handen vol aan en het vosje had me in mijn been gebeten dus ik was boos
Er staan nog 3 zwartjes bij, maar die houden we zelf. Ze zijn allemaal rond de 4 jaar oud en er is eentje bij met papier. Weet zo niet welke. Morgen gaan ze in het sop
Eline_S_S schreef:Het zijn echt stuk voor stuk schatjes!![]()
Zijn allemaal merries op de grijze appaloosa na. Dit is een hengst. Loopt er ook bij dus meerendeel is drachtig.
[ [url=m/5xJmXf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze stippel is heel leuk! Ze wou niet meer de stal in, dus nog maar even een stukje gewandeld.
[ [url=m/fgg41M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TBj958.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze was nog niet zo gewend aan mensen..
[ [url=m/IgVOLT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HefD5L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het valk merrietje heeft een vergroeid voorbeentje kwamen we achter.. Ze loopt niet kreupel in alle gangen dus ik hoop dat het mee valt. Morgen komt een DA haar beoordelen. Ze is wel echt mijn favorietAls ze op de markt niet verkocht wordt ga ik haar denk ik overnemen, opknappen (wellicht kijken wat we nog aan het beentje kunnen doen) en naar een leuk huisje doen waar ze als knuffel of wandelpaardje kan dienen.
[ [url=m/wwyZd0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/flBIWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van het hengstje en vosje heb ik geen foto. Hengstje had ik mijn handen vol aan en het vosje had me in mijn been gebeten dus ik was boos
Er staan nog 3 zwartjes bij, maar die houden we zelf. Ze zijn allemaal rond de 4 jaar oud en er is eentje bij met papier. Weet zo niet welke. Morgen gaan ze in het sop
M_arvellous schreef:Mocht iemand een paard kopen en morgen geen vervoer hebben.. ik heb een pensionstal in de buurt met stallen leeg. Lopend is het te doen en evt. Heb ik een trailer. Hij/zij kan dan blijven staan tot je vervoer naar huis hebt.
Rustige, ruime pensionstalling met (24/7)weidegang
http://link.marktplaats.nl/m1199250093? ... ios_tablet
Ad
Letsdunit schreef:Shetland prijzen zijn best hoog momenteel , geen idee waarom ineens en waar ze allemaal heen gaan, buitenland misschien ?
Ik zou mijn stallen ook niet willen aanbieden voor markt dieren, tenzij je misschien quarantaine stallen hebt ? Wel lief aanbod trouwens.