De buit :
2x dekje van die ruiterstand in hal B
Stick van outdoorruitersport
Halster van equiplay
Voer van vitalbix en fiber itch
En nog 2 boeken en een oranje hh jas , dus voor bokkers , ik was die lange meid met oranje jas , trui en oranje Nikes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

JoycexEnya schreef:Ja klopt ben er heel blij mee
Edit: twijfelde nog over die rode tassen voor voor je zadel zeg maar, maar past die voor een boomlooszadel?
Asvinia schreef:Wij zitten ook weer in de trein terug, ontzettend leuke dag was het! Ben enorm blij dat ik Chris Irwin twee keer kon zien en wel een paar leuke stands gezien
eilleen333 schreef:Asvinia schreef:Wij zitten ook weer in de trein terug, ontzettend leuke dag was het! Ben enorm blij dat ik Chris Irwin twee keer kon zien en wel een paar leuke stands gezien
4 en 5 mei is hij nog in Castricum. De lessen zitten vol, maar er is nog plek voor toeschouwers!
Meer informatie of opgave als toeschouwer: http://www.paardenbewustzijn.nl
Zal eens over Castricum nadenken 
Saaams schreef:Van wie was de vos en de schimmel bij de VD Challenge?

Hij genoot er echt van!Asvinia schreef:eilleen333 schreef:[quote="
Wij zitten ook weer in de trein terug, ontzettend leuke dag was het! Ben enorm blij dat ik Chris Irwin twee keer kon zien en wel een paar leuke stands gezien
[/quote
4 en 5 mei is hij nog in Castricum. De lessen zitten vol, maar er is nog plek voor toeschouwers!
Meer informatie of opgave als toeschouwer: http://www.paardenbewustzijn.nl
Ow vet, bedankt voor de tip! Moet ik ff kijken, zal ver reizen zijn vanuit Groningen haha
ondanks de hallen absoluut niet handig fotografeerden (zeker zonder lichtsterke lens), heb ik toch wat foto's gemaakt tussendoor. Oa TREC, het Paniekvrije Paard, Nalanta, Be The Light, Working Equitation, show aan de lange lijnen, Perfect Partner (door het Lage Woud geloof ik) en waarschijnlijk vergeet ik er nog een aantal 

en heb er zelf ook foto's voor gemaakt o.a de voorkant foto arno8 schreef:Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.
Ann_Pam schreef:arno8 schreef:Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.
Ik was ook geweest en zag de val ook gebeuren. Meisjes naast mij hadden het op film staan, toen ze het afspeelde leek het echt op uitglijden. Wel balen hoor, maar het leek gewoon een ongelukkig moment. Wel knap dat jullie daarna weer samen verder zijn gegaan en rustig bent gebleven!

arno8 schreef:Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.
arno8 schreef:Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.
Ann_Pam schreef:arno8 schreef:Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.
Ik was ook geweest en zag de val ook gebeuren. Meisjes naast mij hadden het op film staan, toen ze het afspeelde leek het echt op uitglijden. Wel balen hoor, maar het leek gewoon een ongelukkig moment. Wel knap dat jullie daarna weer samen verder zijn gegaan en rustig bent gebleven!