EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

faunty

Re: EquiDay is er weer op 8 april 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:45

Afbeelding

De buit :
2x dekje van die ruiterstand in hal B
Stick van outdoorruitersport
Halster van equiplay
Voer van vitalbix en fiber itch

En nog 2 boeken en een oranje hh jas , dus voor bokkers , ik was die lange meid met oranje jas , trui en oranje Nikes :D

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:55

JoycexEnya schreef:
Ja klopt ben er heel blij mee <3

Edit: twijfelde nog over die rode tassen voor voor je zadel zeg maar, maar past die voor een boomlooszadel?

Op dit moment had ik zelfs geen voortassen van stowaway bij mij omdat ze uitverkocht waren.
Stowaway kan op engelse, western en de meeste boomlooszadel gebruikt worden.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:00

Asvinia schreef:
Wij zitten ook weer in de trein terug, ontzettend leuke dag was het! Ben enorm blij dat ik Chris Irwin twee keer kon zien en wel een paar leuke stands gezien :D

4 en 5 mei is hij nog in Castricum. De lessen zitten vol, maar er is nog plek voor toeschouwers!
Meer informatie of opgave als toeschouwer: www.paardenbewustzijn.nl

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:20

eilleen333 schreef:
Asvinia schreef:
Wij zitten ook weer in de trein terug, ontzettend leuke dag was het! Ben enorm blij dat ik Chris Irwin twee keer kon zien en wel een paar leuke stands gezien :D

4 en 5 mei is hij nog in Castricum. De lessen zitten vol, maar er is nog plek voor toeschouwers!
Meer informatie of opgave als toeschouwer: http://www.paardenbewustzijn.nl

Ow vet, bedankt voor de tip! Moet ik ff kijken, zal ver reizen zijn vanuit Groningen haha :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:26

Zo! Ook ik als vrijwilliger heb een super leuke dag gehad! We hebben er onwijs hard voor gewerkt met een super gezellig team!

Ben echt net thuis en he-le-maal kapot. _O-

Heb leuke demo's gezien in hal B in de ochtend. In de middag was ik vrij en heb ik langs de stands gelopen, wat gekocht (neckring en een simpele halstertouw), bijgesprongen waar nodig en vooral genoten! :D

Heb echt hele leuke mensen van oa Bokt ontmoet ook dus was een top dagje!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:31

Ik vond het ook een leuke dag. Kwam pas halverwege de dag aan, viel meteen met mn neus in de boter bij de eerste clinic van Chris Irwin. Fijne uitleg altijd en inspirerende woorden :) Zal eens over Castricum nadenken :)

Verder vooral standjes gekeken. Teugels, rijring/cordeo en snoepjes gehaald. Ik was eigenlijk op zoek naar de Zoutewelle bareback pads, die kon ik niet vinden, maar dacht dat ze daar wel op de lijst met standhouders stonden..

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:37

Saaams schreef:
Van wie was de vos en de schimmel bij de VD Challenge?

Schimmel was van mij! :D

Ik ben zo trost op Flo! Er waren natuurlijk wel wat schoonheidsfoutjes maar hij was zo gefocust op mij. Zelfs zonder halster bleef hij constant bij mij en dat is zo'n groot puntje voor hem! Had ook echt verwacht dat hij heel angstig en onzeker zou reageren maar in tegendeel, aan het eind van de dag groeide zijn ego aardig wat :') Hij genoot er echt van!

Heb ook nog een Barebackpad en een nieuw bit voor Flo gekocht. Kan ik flink gaan oefenen op het rijden zonder zadel haha.
Echt geslaagde dag!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 22:11

Asvinia schreef:
eilleen333 schreef:
[quote="
[/quote
Meer informatie of opgave als toeschouwer: http://www.paardenbewustzijn.nl

Ow vet, bedankt voor de tip! Moet ik ff kijken, zal ver reizen zijn vanuit Groningen haha :D

Wij reizen op 3 mei vanaf Zwolle en 4 mei vanaf Utrecht, maar rijden altijd wel langs station Uitgeest, wellicht kunnen we daar iets voor je betekenen?
Zijn altijd wel vroeg, rijden tussen half 9/kwart voor 9 langs dat station, en als ik zelf de eerste les heb 8 uur al.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:36

Hier ook een geslaagde eerste editie :D ondanks de hallen absoluut niet handig fotografeerden (zeker zonder lichtsterke lens), heb ik toch wat foto's gemaakt tussendoor. Oa TREC, het Paniekvrije Paard, Nalanta, Be The Light, Working Equitation, show aan de lange lijnen, Perfect Partner (door het Lage Woud geloof ik) en waarschijnlijk vergeet ik er nog een aantal :+

Buit was niet veel bij mij, enkel een boek gekocht.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:42

Ook wij zijn geweest dit jaar. Een nieuwe pad en een nieuw hoofdstel gekocht :)

Veel demo's gezien maar vond er een aantal wel tegenvallen -O-
Al met al wel een leuke dag gehad en ook wel leuke dingen gezien :D

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 08:48

Wij zijn ook even geweest, niet alles was even interessant inderdaad en veel verschillende benaderingen/trainingsmethodes e.d komen toch uiteindelijk allemaal een beetje op dezelfde basisprincipes neer vind ik.

Maar ik vond het leuk opgezet, met een gevarieerd programma en het was erg fijn om gewoon naar de verschillende hallen te kunnen lopen om te kunnen bekijken wat je wilt.

Wel een hoog penny gehalte hehe

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 09:02

Erg genoten hier van de demo's ect.

Ik ben thuis gekomen met een stick, 2 pionnen, zwarte touwteugels en een taartje van horse so sweet. Nadja mijn shet was gister jarig dus moest wel met een taartje thuis komen. Tot mijn verrassing stond ik zelf met mijn 2 ponys op een karton op de kraam afgedrukt en op de tasjes waar stickers op zaten ook haha. 3de foto op de rij
Afbeelding

Ook staan mijn pony's in het boek van horse so sweet :D en heb er zelf ook foto's voor gemaakt o.a de voorkant foto

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 09:27

Ik vond het ook een ontzettend leuke dag! Ik heb genoten van de demo's alleen vond ik de VD Challenge veel minder leuk opgezet dan de vorige keer.
Een groter verslag staat op mijn blog!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 13:07

Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 13:10

arno8 schreef:
Spierpijn! Onze demo was iets spectaculairder dan dw bedoeling was... gelukkig loopt Volare vandaag weer door de wei alsof er niks is gebeurd... heeft iemand de val toevallig op film staan? We denken dat hij is uitgegleden. Normaal voelt hij de ondergrond perfect aan en schat hij goed in hoe snel hij kan gaan maar deze keer niet helaas. We willen alleen graag zeker weten dat hij is uitgegleden en bijvoorbeeld noet dat er iets anders speelt dus alle filmpjes zijn welkom.

Ik was ook geweest en zag de val ook gebeuren. Meisjes naast mij hadden het op film staan, toen ze het afspeelde leek het echt op uitglijden. Wel balen hoor, maar het leek gewoon een ongelukkig moment. Wel knap dat jullie daarna weer samen verder zijn gegaan en rustig bent gebleven!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 13:29

Ann_Pam schreef:
arno8 schreef:

Ik was ook geweest en zag de val ook gebeuren. Meisjes naast mij hadden het op film staan, toen ze het afspeelde leek het echt op uitglijden. Wel balen hoor, maar het leek gewoon een ongelukkig moment. Wel knap dat jullie daarna weer samen verder zijn gegaan en rustig bent gebleven!

Wij hebben het inderdaad zien gebeuren.. zoals het leek was het gewoon uitglijden in de hoek.
Hij was ook wel errug fanatiek haha :')
Hopelijk meld dat meisje zich hier, dan heb je het op film

Bianca_v_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:11

arno8 schreef:

Ik heb helaas alleen deze foto van vlak voor de bocht waar hij onderuit ging. Het zag er in mijn ogen ook uit als uitglijden door een net iets te scherpe bocht. Bedankt voor de workshop trouwens! Erg leuk om een keer met zo'n boog te kunnen schieten.
Afbeelding

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:16

arno8 schreef:

Was een behoorlijke val gisteren! Fijn dat het met zowel jou als Volare goed gaat dan! Ik was wel aan het filmen, maar staat er precies niet op.. leek in elk geval wel echt op uitglijden!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:44

Ann_Pam schreef:
arno8 schreef:

Dan heb je naast ons gestaan, mijn vriendin had het gefilmd. xD
Zal vragen of ze het naar me toe wilt mailen, aangezien ze geen bokt heeft.:)

Ik ben trouwens meer meelezer, maar ik heb ook foto's gemaakt. Ben bezig met een selectie.:)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:47

Wij zaten.. vooraan in de hoek ongeveer bij de geluidsman :)

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 15:48

Wij dus aan de andere kant van die rij.xD

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:21

Even een vraagje, mensen die foto's hebben van de trec demo van mij en mn fjordje, willen die mij een pbtje doen? Was onze eerste demo en is leuk om daar veel foto's van te hebben :o

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:33

Ik vond de bodem ook erg glad. Ik denk dat hij uitgegleden is.

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:13

Was dat in hal B? Die was inderdaad gewoon nat op sommige plekken dus dan is glijden niet vreemd...
Fijn dat er niks aan over is gehouden!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:25

Mijn vriendin heeft daar tijdens onze demo op de grond gezeten en haar hele broek was inderdaad nat.