Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Tevens zie ik geregeld topics van driejarige pas onder zadel en al helemaal nagevelijk gereden en niemand die wat zegt, mij maak je niet wijs dat dit maar door 2x per week rijden komt. Daar zit meer en intensievere training achter. Of een driejarige die al op wedstrijd gaat... Wederom niemand die wat zegt.
Storm2009 schreef:Pulp is vulling, een dikmaker. Geen energiegever/krachtvoer...
Art_Ificious schreef:Tevens als rijden zo belangrijk was voor mij reed ik elke dag! Ik rij nu niet eens elke week wat de meeste wel doen met een pas beleerde.
Dus ben ik slecht? Dacht het niet. Ponieke krijgt genoeg rust en ik rij op mezelf zonder les om hem het stuur en wat stelling trachten te leren meer nog niet.
Tevens zie ik geregeld topics van driejarige pas onder zadel en al helemaal nagevelijk gereden en niemand die wat zegt, mij maak je niet wijs dat dit maar door 2x per week rijden komt. Daar zit meer en intensievere training achter. Of een driejarige die al op wedstrijd gaat... Wederom niemand die wat zegt.
Ik zie vaak tooics waar zadel ver naar voren ligt... Niemand die er in zulke topics wat van zegt.
Daan_O schreef:TS misschien kan je aangeven in welke omgeving je woont en via bokt hulp krijgen met je pony? Er is vast wel iemand die je kosteloos wil helpen om een en ander beter op de rit te krijgen.
Daan_O schreef:TS misschien kan je aangeven in welke omgeving je woont en via bokt hulp krijgen met je pony? Er is vast wel iemand die je kosteloos wil helpen om een en ander beter op de rit te krijgen.
Ineke2 schreef:Daan_O schreef:TS misschien kan je aangeven in welke omgeving je woont en via bokt hulp krijgen met je pony? Er is vast wel iemand die je kosteloos wil helpen om een en ander beter op de rit te krijgen.
Dat is al bekend hoor... Ts woont in België en er is een bokker langs geweest die geen commentaar had dat ze er al op reed... Dus daarom word alles aan de kant geschoven en kan het vast niet zoveel kwaad.