Ik ga normaal 2 dagen met een vriendin, ook hier op bokt.
Was alvast aan het kijken in verband met de tickets.
Die show daar staat de gewone prijs en gereduceerd tarief, weet iemand wat dat dat in houd?
Ben alvast aan het aftellen tot tegen dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Margrietjuh schreef:Ik haak ook even aan!
Ik moest het even natellen, maar dit wordt mijn 5e Equitana, en ik heb er weer enorm zin in.
Ik ga met vriendin/stalgenoot en de planning is om op de western (donderdag) te gaan, maar het hangt van haar school rooster af
Bagheera_206 schreef:Adrienne93 schreef:Als je een 3 dagen kaart koopt, is dat dan 3 dagen achter elkaar geldig of kun je dan ook zeggen ik ga zondag, maandag en woensdag?
Als mijn Duits goed genoeg is lees ik er dat je 3 dagen toegang hebt van de 9 beursdagen. En dat het dus voor 3 verschillende dagen is.
Bagheera_206 schreef:Margrietjuh schreef:Ik haak ook even aan!
Ik moest het even natellen, maar dit wordt mijn 5e Equitana, en ik heb er weer enorm zin in.
Ik ga met vriendin/stalgenoot en de planning is om op de western (donderdag) te gaan, maar het hangt van haar school rooster af
Gaan jullie dan ook naar die westernshow/gebeuren op donderdagavond?
antje_vip schreef:Ik kan voor de shoppers wel e.e.a. qua sfeer vertellen: het is behoorlijk druk. Mensen die juichen bij tentenkamp: dat valt in het niet bij Equitana (wat betreft aanbod). En de koopjes vallen steeds meer tegen, maar soms heb je een mazzeltje als je goed kijkt. 4 jaar geleden PK buitenvest gekocht voor maar €20En boven is een grote stand waar je met korting leuke HV polo en Eurostar dekjes kan kopen
FjeLOVER schreef:Is het wel overzichtelijk?
Iemand duidelijke fotos en uitleg?