Troost je... soms als die van mij zijn bui heeft val je niet eens op als we samen losrijden Die vindt het zo gezellig op grote concoursen dat die weleens kan veranderen in een soort huppelend baby-geitje en in het rond gaat lopen dartelen. Gelukkig is dat nooit van lange duur
Bijna bijna... hoop dat alles goed blijft gaan Vorig jaar kreeg Stef stuntpiloot van mij het natuurlijk nog voor elkaar te verongelukken eind mei Dus hij loopt nu de hele dag rond ingepakt in bubbeltjes plastic op het land
Foto dinsdag hebben we nog les gehad van Rien van der Schaft en gisteren heeft m'n zus nog wedstrijd gehad. Zijn nu M2 startgerechtigd! Super trots maar blijven nog ff lekker in het M1 zodat er km gemaakt kunnen worden en meer routine bevestiging krijgen van deze manier van rijden.
Petrichor
Geplaatst: 08-05-17 18:44
Zaterdag nog even mee doen in Almelo , dan zijn we er helemaal klaar voor!
Misschien een beetje een domme vraag, maar kan je ook ergens de voorlopige tijden van alle rubrieken vinden? Het lijkt me wel gaaf om mee te doen, maar ik heb die week misschien nog een tentamen, of kan ik me dan gewoon afmelden? (Wel ruim van tevoren uiteraard)
Nee denk het niet want er zijn meerdere rubrieken op een dag van dezelfde klasses. Maar je kan altijd even mailen, je krijgt altijd snel en duidelijk antwoord op je vragen.
Ik heb mij op het laatste moment nog opgegeven om te schrijven het was mij compleet ontschoten helaas maar de hele week vrij omdat ik dan net uit de tentamen weken kom dus dat is dan weer een voordeeltje dat ik ook nu pas het volledige rooster heb. We hebben er in ieder geval weer zin in
Mijn paard is volgehangen met gelukspoppetjes, ik klop dagelijks af op onbehandeld hout, ik doe wekelijks een Almelo-dansje... dus hopen dat het allemaal goed blijft gaan en we dit jaar dan eindelijk weer een keer mee kunnen
Carina88
Geplaatst: 17-05-17 18:55
Dit jaar voor het eerst naar Almelo! (kom helemaal uit het noorden) Het paard waarmee ik mij had opgegeven in het L1 is net vorige week verkocht. Gemaild of ik ook met mijn andere paard kon starten dacht dat de M1 op donderdag al vol zat, gelukkig kon dat, dus toch naar Almelo! We hebben er zin aan.
Ja het is echt wel een super organisatie die goed mee denkt met de ruiters. Blijf dat altijd top vinden Vorig jaar moest ik vlak voor de ARD afzeggen omdat mijn paard een ongeluk had gehad, en ik kreeg zelfs daarna nog een berichtje hoe het met hem ging.