Paard en levendag 2016!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Koekeroekus

Re: Paard en levendag 2016!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:07

Dat had ik idd ook in de eerste mail. Maar mijn mail daarop die vrij uitgebreid was kreeg ik drie zinnen.

En overigens nu helemaal geen antwoord meer.

Verder wel heel veel zin hoor haha

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:08

Toe maar een nette uitgebreide reactie.
Nu wordt er wel geschreven dat er toezicht is. Dit werd in mijn ontvangen mail juist gezegd dat dit niet aanwezig is: toezicht.
En enigszins een afsluitbare plek voor het harnachement. Das een mooie verbetering al.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:10

Heeft die beste man 100 zadels in zn hokkie liggen :')

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:11

Buxy schreef:
Op de Event pagina van Paard&Leven en op inschrijfsysteem.nl is nergens vermeld dat de te verhuren stallen op 18 juni vaste stallen betrof. Iets wat ook niet realistisch is, gezien er deze dag 100 stallen verhuurd zijn.

Maar er stond ook nergens vermeld dat het concoursboxen betrof, was wel netjes geweest van de KNHS om erbij te vermelden. En ik ben nu wel heel erg benieuwd hoeveel deelnemers dan wel een vaste stal hebben.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:17

Heb nu ook een net uitgebreid antwoord terug. En mariekerocky daar heb je zeker een punt. Ik ben al 3x heengeweest en altijd kregen we automatisch de binnenstallen, dus natuurlijk gaan mensen daar dan van uit..

En heel leuk dat je de zadels bij de beste man kwijt kan maar die man onthoud natuurlijk ook niet welk zadel bij wie hoorde. Dan kan iemand in principe alsnog even leuk een zadeltje uitzoeken om t zo maar te zeggen.. zal niet de eerste keer zijn dat er zadels op een evenement worden gejat...

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:46

Uitgebreid antwoord of niet ik vind het raar dat er nooit over gecommuniceerd is en dat die prijs zo belachelijk hoog is!
Wij zouden eerst de paarden vrijdagavond al brengen, maar ik laat mijn paard echt niet de nacht zonder water daar in zo'n concours stalletje staan.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 16:52

Buxy schreef:
Uitgebreid antwoord of niet ik vind het raar dat er nooit over gecommuniceerd is en dat die prijs zo belachelijk hoog is!
Wij zouden eerst de paarden vrijdagavond al brengen, maar ik laat mijn paard echt niet de nacht zonder water daar in zo'n concours stalletje staan.

Dat is helemaal vervelend.. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er voor deze verassing komen te staan.. zou toch wel heel erg zijn.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 19:07

Ander vraagje, ik sta op de reservelijst voor het crossen voor gevorderden. Iemand hier in het topic die evt kan switchen van groep? Ik kan namelijk alleen in groep 4, 5, 11 en 12 ( liefste 11 of 12).

In groep 1, 8 en 10 is nog een plekje maar op die tijdstippen heb ik al een andere clinic :')

Dus heeeeel toevallig hier iemand :')

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 19:10

Pff hopelijk doen ze dan wat met die prijs van de stal. Op het Nationaal Scholen Concours 2 welen geleden betaaldje je 22 euro voor een binnenstal, snap ook niet waarom dit duurder is.

Ik zit in cross groep 5, maar kan 1,8 en 10 ook niet sorry!

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 21:35

Hoe meer mensen hoe harder ze de centjes zien rollen he.. animo is groot dus waarom geen hoge bedragen vragen? :P

Ik kan je helaas niet helpen qua plek, zit in de beginnersgroep das mans zat voor paardlief :)

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-16 23:33

Duality schreef:
Hoe meer mensen hoe harder ze de centjes zien rollen he.. animo is groot dus waarom geen hoge bedragen vragen? :P

Ik kan je helaas niet helpen qua plek, zit in de beginnersgroep das mans zat voor paardlief :)

Hoelaat heb je de cross? Ik doe ook beginners cross

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 00:02

Groep 4 om 10,45 :)

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:50

Wat leuk, een paard en leven topic!

Weet iemand of de hond mee mag?
Mijn hondje is zondag aangereden en mag niet alleen blijven. Ik heb een buggy voor hem gekocht (hij mag ook niet lopen), zodat hij overal mee naartoe kan...

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 21:56

Jasia schreef:
Wat leuk, een paard en leven topic!

Weet iemand of de hond mee mag?
Mijn hondje is zondag aangereden en mag niet alleen blijven. Ik heb een buggy voor hem gekocht (hij mag ook niet lopen), zodat hij overal mee naartoe kan...

Er is een stand waar je je paard en hond kan laten masseren, dus ik gok dat honden wel mee mogen :) Daarnaast mogen ze bij de KNHS sowieso wel komen, zolang ze maar aangelijnd zijn

x_Runaway_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 23:11

Ik heb lang zitten twijfelen of ik nou wel of geen stal zou nemen aangezien ik rond 11 uur moet springen en rond 3 uur pas hoef te dressuuren, maar nu dat ik zie wat je krijgt voor de $27,50 ben ik blij dat ik er geen heb gereserveerd
Ponylief blijft maar lekker rond de trailer staan,
belachelijk die prijs voor zo'n prut stal

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 23:13

We moeten gewoon massaal gaan klagen over die prijs :j

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 10:38

En het is inmiddels donderdag mbt communicatie en duidelijkheid wat er met de stallen en toezicht precies wordt geregeld. Kijk uit naar het persbericht vd KNHS.

Apart dat er een prijsverschil is wanneer er een scholenconcours wordt georganiseerd of deze dag.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 10:40

Denk niet dat ze aan de stalling wat veranderen. Er werd in elk geval duidelijk gemaakt dat je in concourboxen staat en dat het daar iets anders geregeld is. Dat mensen daar niet komen en het rauw op hun dak valt.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:02

PaysBas schreef:
En het is inmiddels donderdag mbt communicatie en duidelijkheid wat er met de stallen en toezicht precies wordt geregeld. Kijk uit naar het persbericht vd KNHS.

Apart dat er een prijsverschil is wanneer er een scholenconcours wordt georganiseerd of deze dag.

Bericht kwam donderdag of vrijdag, dus de KNHS kennende moeten we nog een dagje wachten.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 11:13

Ik heb geen stal dus kan hier niet over meepraten. Maar wel vreemd dat ze niet vanaf het begin duidelijk aan hebben gegeven dat het om concours boxen ging. Toevallig weet ik dat ze niet zoveel vaste stallen hebben omdat ik er al vaker ben geweest maar als je er nooit komt..

Heb zojuist nog 7 spullen aangemeld voor de markt! Dus hoop dat ik die verkocht krijg want dan heb ik eindelijk al mijn pony spullen weg :P

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:11

Mag toch hopen dat ik met m'n groep in vaste stallen sta net als vorig jaar d'r paarden staan daar 2 nachten wordt een mooie boel als ik dan geen automatische drinkbak heb /zadelkast

Wel heel erg slecht dat dit nooit vermeld is...

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:17

Dan zou ik daar wel een mail aan wagen denk ik. Dan weet je het zeker.

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 14:20

Ja dat ben ik ook zeker van plan

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:44

mariekerocky schreef:
PaysBas schreef:

Bericht kwam donderdag of vrijdag, dus de KNHS kennende moeten we nog een dagje wachten.

Op Facebook staat er ook nog niks over mbt stal faciliteiten.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 15:48

Vind het sowieso jammer van de faciliteiten van de stal en de prijs, maar ook dat er zo vaag over wordt gedaan. Als ik zelf wat moet regelen als drinkvoorziening en om mijn spullen op te bergen dan weet ik dat graag zeker twee weken van te voren zodat ik tijd genoeg heb om iets te regelen. En hoe moeilijk is het nou om iig even duidelijk aan te geven wie er een concoursbox hebben en wie er een vaste stal hebben.

Ik heb net een mail gehad; zelf voer, hooi en een emmer voor water meenemen. Geen zadelkast dus spullen voor de stal leggen op eigen risico. Nou KNHS, toffe mail. Ik heb gisteren gevraagd of dit moest, toen kreeg ik een mail dat hier donderdag of vrijdag uitgebreid op in zou worden gegaan, niks van te merken.