Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Buxy schreef:Op de Event pagina van Paard&Leven en op inschrijfsysteem.nl is nergens vermeld dat de te verhuren stallen op 18 juni vaste stallen betrof. Iets wat ook niet realistisch is, gezien er deze dag 100 stallen verhuurd zijn.
Buxy schreef:Uitgebreid antwoord of niet ik vind het raar dat er nooit over gecommuniceerd is en dat die prijs zo belachelijk hoog is!
Wij zouden eerst de paarden vrijdagavond al brengen, maar ik laat mijn paard echt niet de nacht zonder water daar in zo'n concours stalletje staan.
Jasia schreef:Wat leuk, een paard en leven topic!
Weet iemand of de hond mee mag?
Mijn hondje is zondag aangereden en mag niet alleen blijven. Ik heb een buggy voor hem gekocht (hij mag ook niet lopen), zodat hij overal mee naartoe kan...
PaysBas schreef:En het is inmiddels donderdag mbt communicatie en duidelijkheid wat er met de stallen en toezicht precies wordt geregeld. Kijk uit naar het persbericht vd KNHS.
Apart dat er een prijsverschil is wanneer er een scholenconcours wordt georganiseerd of deze dag.
mariekerocky schreef:PaysBas schreef:En het is inmiddels donderdag mbt communicatie en duidelijkheid wat er met de stallen en toezicht precies wordt geregeld. Kijk uit naar het persbericht vd KNHS.
Apart dat er een prijsverschil is wanneer er een scholenconcours wordt georganiseerd of deze dag.
Bericht kwam donderdag of vrijdag, dus de KNHS kennende moeten we nog een dagje wachten.