Hoe weet je eigenlijk of je iets gewonnen hebt? Toen ik mijn kaartjes bestelde stond er inderdaad ergens dat je dan automatisch meedeed aan een loting, maar in het programmaboekje stond volgens mij nergens meer waar & wanneer de prijs dan werd uitgereikt. Verder heb ik ook niets meer gehoord per mail, dus ik ben wel benieuwd hoe je stalgenoot hoorde dat ze gewonnen had?
Jet
Geplaatst: 16-05-16 14:26
Volgens mij was dat weer een andere actie, maar die van PAVO: ze heeft een mail gekregen met dat ze gewonnen had en om een afspraak voor de overhandiging te maken. Met het bestellen van die kaartjes: Daar heeft volgens mij de uitslag van op de FB-pagina van Equiday gestaan.
Ja klopt inderdaad, de uitslag van de lootjes zijn vooraf een Equiday gedaan en de mensen die wat gewonnen hadden hebben een mailtje ontvangen van wat ik begrepen heb. Dus geen mailtje was ook geen prijs.
Klopt, Duality, alle winnaars hebben na de trekking een mail gehad met hun gewonnen prijs, deze konden ze op EquiDay ophalen bij de standhouders. Op 1 (kleine prijs) na zijn ook alle prijzen tijdens EquiDay door de winnaars opgehaald.
juliar99
Geplaatst: 17-05-16 09:03
Waar kun je je aanmelden als vrijwilliger? Lijkt me erg leuk om dat te doen dit najaar! (:
callippo
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-16 21:43
juliar99 schreef:
Waar kun je je aanmelden als vrijwilliger? Lijkt me erg leuk om dat te doen dit najaar! (:
Via ons mailadres: info@equiday.nl of onze Facebook in de gaten houden (maar daar zal het pas in augustus ongeveer aangekondigd worden)