Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Indestal

Re: Het "We ride 4 pink" event in de Loonse & Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:35

Hoe lang is het al geleden dan? Hoeveel geld is er al betaald dan? Iemand die in de schuldsanering zit met inbeslaglegging weet dit van te voren..gaat iets organiseren, stelt haar eigen bankrekening ter beschikking, voorts gaat de datum van inbeslaglegging in, houdt zich stil, komt met een belofte, komt die niet na.

Voor mij appeltje eitje.

Maar ik lees ook dat er vriendinnen van haar in dit topic zitten en dan krijg je dit soort teakties..snap ik ook.
Ik ben blij dat ik niet gedoneerd heb, dat was meteen mijn reaktie toen ik de omwenteling las......zeker omdat borstkanker heel dicht bij mij ligt...wij thuis snel van doneren zijn naar goede stichtingen..maar wel kritisch naar het hoe en wat.

Ik vind dat de naam PR is misbruikt, iedereen had nl direkt tnv PR kunnen overmaken op HUN bankrekening en iedereen had dat even ook kunnen inschrijven op een synchroom lopende lijst zodat bekend is hoeveel er is opgehaald.....

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:41

Er zijn afspraken gemaakt met CL en daar heeft ze zich de eerste keer gewoon aan gehouden dat is pas (weer) misgegaan eind januari.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:45

Afspraken kan iedereen maken.....en dat is nu juist de crux.
Maar dat moeten jullie zelf weten...

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:51

Tcm62
Mooi dat jij vind dat we met zn allen moeten aanklagen.
Ons allemaal tere zieltjes vind die niks oplossen
En nergens mee bezig zijn.

Feit is niemand behalve cl weet wat er precies speelt.

Maar hoe vervelender we worden hoe minder er gebeurd.
Ik denk dat we per persoon namelijk ook geen poot hebben om op te staan.
Het is overgemaakt naar een privé rekening.
Contact ging via mail.
Alle pagina's over de rit zijn uit de lucht dus op basis van wat doe je een aanklacht ja oplichting en uhhh Hoe wil je die gaan aantonen?

Alle aanklachten kan je doen maar zonder direct bewijs kunnen ze niks.
Mogelijk hebben alle andere deelnemers en donateurs nog bewijs maar ik heb dat bijvoorbeeld niet bewaard.

Ik vind echt dat ze dit moet oplossen.
Hoe dat op de beste manier kan geen idee.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:53

Het is aan jullie, natuurlijk kan je hier iets mee, genoeg bewijs al weer op dit forum.

Joh, zal mij een zorg zijn, ik ben niet gedupeert, geef je duidelijk weer wat je kan doen, doe je het niet, dan niet toch?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:55

En uhm waarom zou ik raad aannemen van een onbekende op een forum alleen omdat hij/zij dat aangeeft?

Wie is tcm62 en wat is je beroep en waarom weet je zo zeker dat jou manier klopt

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:56

Ojoh zoek het uit....

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:58

Oh dus je mag wel advies geven maar als ik eerst meer wil weten over de persoon die dat advies geeft moet ik het in eens uitzoeken.

Maar als we iets geleerd hebben nu is het wel niet zomaar iemand te vertrouwen ;)

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:59

Ach meiske toch..... :(:)

VeniVidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:02

Iedereen staat sterk genoeg als het om aangifte gaat.
Overal is er bewijs van terug te vinden, dat er niet zomaar geld is overgemaakt.

Het is aan iedereen de eigen keuze of je stappen gaat ondernemen of juist niet.. Niemand weet welke keuze het verstandigste is, helaas.

Zet de feiten naast elkaar, alleen de dingen die je zeker weet en trek daar je conclusie uit :)

suzanne533

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:21

Hallo allemaal,

Ik zal eventjes reageren ik ben Suzanne (andere deel van de organisatie)
Zelf ben ik er eind november achter gekomen dat er geen geld is overgemaakt, waarom dit zo lang geduurd heeft? Omdat ik transactie overzichten heb doorgestuurd gekregen van CL waarop stond dat het bedrag was overgemaakt. Omdat ik haar vertrouwde drong het niet meteen tot mij door dat dit onechte transactie overzichten waren. Naar een aantal vragen te hebben gesteld en de overzichten goed heb bekeken kwam ik erachter dat deze niet echt waren. Daarna contact opgenomen met Pink Ribbon en die bevestigden dat zij geen geld hadden ontvangen.
Ik heb hierover contact gehad met CL en zij vertelde over de inbeslagname enz. Daarna heb ik aangifte gedaan bij de politie.
Ik lees dat er mensen zijn die vonden dat er een e-mail moest worden rondgestuurd met hoe of wat. Daar heb ik over in twijfel gezet voordat alles naar buiten kwam. Ik durfde het risico niet te nemen om zelf iedereen op de hoogte te stellen (ivm smaatlaster) Dus heb ik CL gevraagd of zij dit zelf aan jullie wilde vertellen. Het vuurtje is toen snel rond gegaan, waarna CL de facebook pagina heeft verwijdert. Toen is er iemand met het initiatief gekomen om een nieuwe pagina te openen en daarna heb ik geen contact meer kunnen krijgen met CL.

Ik weet vanaf dat moment dus net zo weinig als jullie wat er nu precies gaande is.

Ook begrijp ik dat het mij kwalijk wordt genomen door sommigen van jullie. Dit evenement heb ik in 'goed' vetrouwen georganiseerd met CL en heb dit scenario dus van te voren niet bedacht.

Het enige wat ik jullie kan zeggen is dat ik hier volop mee bezig ben met een aantal anderen gedupeerden en dat ik ervoor zorg dat dit niet in de doofpot gaat.

Als jullie verdere vragen aan mij hebben staat dat jullie vrij!

Groetjes

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:41

Bedankt voor de verduidelijking, Suzanne!
Begrijp ik nou goed dat de onechte transactie overzichten dus eigenlijk vervalst waren?? :oo
Ik snap niet dat mensen dit nog kunnen verdedigen.... Daar ga je je handen toch niet aan branden? Pure fraude..
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 08-02-16 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:03

Cayenne schreef:
Bedankt voor de verduidelijking, Suzanne!
Begrijp ik nou goed dat de onechte transactie overzichten dus eigenlijk vervalst waren?? :oo

Zo begreep ik het ook idd. Dat is wel heftig. Is overigens ook het eerste wat ik daarvan hoor.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:48

Dank voor je antwoord Suzanne.

Als jij al aangifte gedaan hebt dan is de politie neem ik aan al voldoende op de hoogte, of zouden wij ons bij de zaak moeten voegen met onze betalingsbewijzen?

Lijkt me gekkenwerk als iedereen los aangifte gaat doen, al zijn er al diverse mensen die dat gedaan hebben als ik het goed lees op Facebook.

Ik begreep op de Facebook pagina dat het erg lastig is om eigenlijk aangifte te doen, want we hebben betaald voor een dienst, de rit. En die hebben we gehad. Dus zou er eigenlijk geen strafbaar feit gepleegd zijn. Bron

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:08

Bedankt Suzanne! Dat zij jou een vervalst overzicht heeft gestuurd is mij nieuw. Jeetje. Ik begin steeds minder te geloven dat het geld per ongeluk naar haar schulden is gegaan.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:44

Suzanne heb je dat vervalste overzicht nog?
En kan je dat ook met ons delen?

Zodat we weten dat je zelf je eigen niet de hans boven het hoofd houdt?

Ik bedoel het verder niet banketstaaf.
Maar er gaan steeds meer verhalen de ronde.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 21:44

Als je zo slecht ben om de dingen te vervalsen dan is dit met voorbedachte raden gedaan.
Walgelijk gewoon hoop dat de politie er iets mee doet.

VeniVidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 22:18

fabske schreef:
Suzanne heb je dat vervalste overzicht nog?
En kan je dat ook met ons delen?

Zodat we weten dat je zelf je eigen niet de hans boven het hoofd houdt?

Ik bedoel het verder niet banketstaaf.
Maar er gaan steeds meer verhalen de ronde.

Moet Suzanne zich gaan bewijzen dat zij de waarheid spreekt? Nu gaat het toch wel heel apart worden. Zij is niet diegene die het geld heeft laten "verdwijnen".
Ik denk eerlijk gezegd dat dit jou koud op je dak valt omdat je CL probeert te verdedigen...

Suzanne mag geen privé dingen van CL delen, zoals transacties, dan is zij straks strafbaar

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 23:08

Maar als die transactie nep is, dan is er toch niks privé? Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven. Ik hoor van alles maar wat nou de waarheid is weet niemand. Ik heb zelf ook meegereden, maar ik heb wel een leuke dag gehad, daar denk ik dan maar aan. Ik wacht gewoon af en ga geen verwijten uitdelen, want ik weet geen feiten..

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:01

Een bank kan zonder moeite dit bevestigen...dus zal wel kloppen en als PK verklaard niks te hebben ontvangen.
Vervelend voor de vriendinnen dit hele geval, je krijgt toch een tweestrijd in je zelf.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:34

Ik verwijt ook niemand.
Ik probeer gewoon te achterhalen hoe en wat.
Het was immers een organisatie waar ik me bij inschreef en niet 1 persoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:50

Volgens mij is er maar een iemand niet te vertrouwen en dat is degene die de betalingen niet gedaan heeft.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:45

Kan zijn. Maar dan nog vind ik best dat ik mag achterhalen wat het aandeel is van Suzanne in het verhaal. En als ze toch onschuldig is dan is het toch geen probleem dat ik het achterhaal.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:54

Ik vind dat zo'n gekke vraag nog niet hoor fabske.

Momenteel gaan er zoveel verschillende verhalen en verklaringen de ronde dat ik ook niet meer weet wie ik moet geloven.

freakish1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 14:04

En zo Kan Suzanne ook van alles verzinnen..... Zoals velen van jullie ook denken dat CL dat heeft gedaan.
Een verhaal heeft altijd 2 kanten.

En uiteraard wil ik ook dat het geld gaat komen waar het wezen moet. Ik heb ook meegereden met de rit en ook een extra dienst verricht op deze dag.

Maar feitelijk heb je ook betaald voor een dienst (de buitenrit) en die dienst is geleverd iedereen heeft genoten van een mooie rit tijdens een prachtige zonnige dag. (zoekt alvast dekking :+ )

Ik kijk er iig nog fijn naar terug, het was leuk!