Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunrise19 schreef:[***] schreef:TS is wel volwassen inmiddels en ook nog eens moeder, de malle ponytijd hebben we vast allemaal gehad ja maar dergelijke dingen haal je toch niet meer uit als je kinderen hebt rondlopen? Ik ben benieuwd wat de papa van de kids zegt als hij dit filmpje ziet. Mijn wederhelft zou echt heel boos zijn, dit is geen gewoon ongelukje maar meer een geval van een ongeluk opzoeken.
En waarom zou dat hier in het topic niet gezegd mogen worden? Alleen zielige boktreacties toegestaan? O wat naar, wat sneu voor je, wat een pech. Lekker voorbeeld geef je dan.
Ook ik ben het hier mee eens.Om dan een kindertijd erbij te halen of paarden met gewoon tuig is gewoon onzinnig.. Het zinnetje "het blijven paarden" komt inmiddels ook mijn strot uit.
Je gaat toch niet ALLEEN zulke dingen uithalen? Dan ben je gewoon niet slim bezig.Wat ik al eerder zei, voor het zelfde geld breek je je nek en is dat filmpje het laatste wat je geliefden te zien krijgen..
Chasey schreef:Ben intussen weer thuis, met een bakkie koffie. Heerlijk. En voel me goed! Maar moet in nov wel voor controle nog even terug komen. En ik zal rustig aan doen.
Chasey schreef:Sunrise19 schreef:Volwassen worden is lastig
Ja daar heb ik toch wel eens moeite mee!![]()
Maar enige schuld gevoel dat ik had was ook naar mijn kindjes toe hoor!![]()
Maar ff iets heeeeel anders. Hoe vinden jullie dan wat de paardjes doen?
Ikzelf vind het toch wel 'lief' dat ze me zo onderzoeken.
Chasey schreef:Sunrise19 schreef:Volwassen worden is lastig
Ja daar heb ik toch wel eens moeite mee!![]()
Maar enige schuld gevoel dat ik had was ook naar mijn kindjes toe hoor!![]()
Maar ff iets heeeeel anders. Hoe vinden jullie dan wat de paardjes doen?
Ikzelf vind het toch wel 'lief' dat ze me zo onderzoeken.
Sure_lee schreef:Ik heb geen kinderen. Maar ik vind het echt een beetje apart dat dat uit zou moeten maken.
Mijn zus is ook gestopt met rijden toen ze een kindje kreeg. Paard verkocht en nooit meer op een paard gestapt. Ze vond het risico te groot. Prima, haar keuze hoor. Maar ik volg dat niet echt.. Vervolgens begint ze met polefitness... Nou daarmee kun je ook je nek breken als je op je kop in zo'n paal hangt..
Sure_lee schreef:Tja, maar wat mag je dan nog wel doen als je alleen bent?
Ik zelf durf bijna niks meer alleen. Paar jaar geleden reed ik alleen in de bak. Alles erop en eraan. Paard schrikt.. Ik val en breek mijn rug... Geen telefoon in mijn zak..
Dus 20 min liggen creperen van de pijn tot er eindelijk iemand op stal kwam die de ambulance kon bellen...
Ik zou willen dat ik dit soort dingen alleen durf te doen. Heb 4 paardjes aan huis staan maar het nadeel van aan huis is dat je bijna altijd alleen bent.... Gevolg.... Ik doe bijna nooit wat met ze als er niet iemand bij is. Leuk joh! Not...
Sure_lee schreef:Ik heb geen kinderen. Maar ik vind het echt een beetje apart dat dat uit zou moeten maken.
Mijn zus is ook gestopt met rijden toen ze een kindje kreeg. Paard verkocht en nooit meer op een paard gestapt. Ze vond het risico te groot. Prima, haar keuze hoor. Maar ik volg dat niet echt.. Vervolgens begint ze met polefitness... Nou daarmee kun je ook je nek breken als je op je kop in zo'n paal hangt..
Chasey schreef:Dankje.
Ja ik schaam me niet om mijn niet zo slimme actie te delen.
We zien alleen maar de perfecte dingen op bokt, omdat er dan over gezeurd wordt.
Maar we kunnen van deze fouten leren, door ze niet te verbergen en gewoon toe te geven ☺