Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pronkje_vdp schreef:friendly schreef:Wilde bijna vragen waarom, maar toen zag ik de gebruikersnaam..
Dit had ik dus ook
). Verder ben ik ze op stal nog wel tegen gekomen van de week, maarja om er na zoveel tijd nog een heisa van te maken.. gaat hem ook niet worden. Uiteraard mocht dit probleem nog eens voorkomen wacht ik niet meer en stap ik direct met mijn moeder naar hun huis, ik heb gewoon te lang gewacht nu..
Paarddopette schreef:Ik had het over mijn stijgbeugel, en dat ze al meerdere malen op Annie hebben gereden (ik heb dus die kennis die ze hebben gezien). En het was zo van: ''Okee ik snap het niet, maar het zal wel''.
Toen heb ik dit gestuurd:
''Je snapt het niet? Nou volgens mij weet jij donders goed wat ik bedoel. Er is op Annie gereden zonder toestemming van mij óf (staleigenaar). Daarnaast is op een mysterieuze wijze mijn stijgbeugel eraf en zijn mijn spullen nat, en daarbij is ook nog eens mijn kast open gebroken. Als jij niet weet waar dit over gaat, kan ik wel aangifte gaan doen bij de politie, want er zit overduidelijk iemand aan mijn spullen.
Waarop het antwoord was dat de politie inlichten overdreven is.
De hele tijd als ik haar confronteer met de feiten is het: Wauw het zal wel.
Paarddopette schreef:Zo, ze is al een tijdje stil. Heb als kers op de taart nog even gezegd: En vanaf nu wil ik dat er niet meer aan Annie of mijn spul wordt gezeten.