No More Mister Nice Guy L2 wedstrijd. 2x 1e plaats

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 21:56

Vind ik eigenlijk reuze meevallen. En je hoeft geen Anky te zijn om te zien is wat fijn rijden is en wat niet.
Maar iedereen hier houdt van paarden, daarom zijn sommige mensen stellig of ietwat fel. Nou en?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:35

Muppett schreef:
Vind ik eigenlijk reuze meevallen. En je hoeft geen Anky te zijn om te zien is wat fijn rijden is en wat niet.
Maar iedereen hier houdt van paarden, daarom zijn sommige mensen stellig of ietwat fel. Nou en?

Als Anky een HAW-topic zou aanmaken, zou ze ook 6 pagina's met commentaar krijgen denk ik.

ZoZenn

Re: No More Mister Nice Guy L2 wedstrijd. 2x 1e plaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:36

Wat is er mis met commentaar? Je leert er alleen van. En als mensen het mis hebben, dan kun je dat commentaar gewoon laten liggen.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 23:12

Selina, nog wel meer denk ik whaha.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 23:18

eridinges schreef:
Ik snap niet waarom mensen nog een topic willen openen op bokt. Natuurlijk zijn er veel verbeterpunt en schort er nogal wat aan de gangen van deze pony, maar tactvol is bijna niemand hier.. Alsof jullie allemaal zo geweldig rijden.

Niemand zegt dat wij zo geweldig rijden maar als ik keer op keer te horen kreeg dat mijn paard kreupel loopt krabte ik me toch eens achter mijn oren en liet ik er naar kijken. Ik ging dan geen dingen verbloemen.
Er is meerdere malen netjes gereageerd maar als TS blijft wegwuiven dat pony kreupel is terwijl ie dat echt wel is (op meerdere filmpjes duidelijk zichtbaar) is het wel een keer klaar met de nette reacties. Misschien niet leuk om te lezen maar wellicht opent het wel de ogen, hoewel ik er bang voor ben.

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 23:29

Vicky_88 schreef:
eridinges schreef:
Ik snap niet waarom mensen nog een topic willen openen op bokt. Natuurlijk zijn er veel verbeterpunt en schort er nogal wat aan de gangen van deze pony, maar tactvol is bijna niemand hier.. Alsof jullie allemaal zo geweldig rijden.

Niemand zegt dat wij zo geweldig rijden maar als ik keer op keer te horen kreeg dat mijn paard kreupel loopt krabte ik me toch eens achter mijn oren en liet ik er naar kijken. Ik ging dan geen dingen verbloemen.
Er is meerdere malen netjes gereageerd maar als TS blijft wegwuiven dat pony kreupel is terwijl ie dat echt wel is (op meerdere filmpjes duidelijk zichtbaar) is het wel een keer klaar met de nette reacties. Misschien niet leuk om te lezen maar wellicht opent het wel de ogen, hoewel ik er bang voor ben.

misschien neemt ts jullie advies wel ten harte en schakelt ze wel een osteo in. Ze is jullie toch geen verantwoording schuldig? Wie zegt dat ze er niks mee doet?

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 07:41

Haha..

Jullie snappen het echt niet hè!

Verplaatsen in een ander ho maar.. maar wel heel hard roepen dat je het doet.

Als jullie (in dit geval peelie) in de schoenen van de topic opener zouden staan zouden jullie stuk voor stuk precies hetzelfde doen en zeggen!

Dat is namelijk waarom jullie stuk voor stuk heel hard proberen jullie zelf te verdedigen!

Ik geloof dat ik mijn punt wel heb gemaakt.

Fijne bokt periode!
Pffff.. echt vermoeiend dit!

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:15

Miiess, misschien moet je even kijken naar je eigen manier van reageren. Wat doe jij uit de hoogte zeg, vreselijk! Ik vind dat je erg puberaal reageert en het is maar goed dat je dit topic met rust gaat laten (neem ik aan).

Miiess18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:19

Haha puberaal?

Alles behalve dat. Ik ben normaal heel anders, kan het normaal met iedereen goed vinden..

Maar wat hier is gebeurd hoort gewoon niet.

Noem jij dat puberaal is dat prima! Ik noem het vooral respectloos vanuit de meeste mensen in dit topic.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:26

eridinges schreef:
misschien neemt ts jullie advies wel ten harte en schakelt ze wel een osteo in. Ze is jullie toch geen verantwoording schuldig? Wie zegt dat ze er niks mee doet?

Als je advies van harte neemt wuif je de argumenten niet weg.

TS blijft herhalen dat ze toch wel over gaat naar de M1 zodra ze 10 winstpunten heeft. Ze heeft het zelf over april.

Dus nee, dan ga ik er niet van uit dat ze onze adviezen ten harte neemt. Daarnaast denk ik oprecht dat TS de onzuiverheid niet ziet en niet wil zien. Dat eerste geeft niks, dat tweede is ontzettend jammer en vooral sneu voor het beestje.

Met Miies18 ga ik niet eens in discussie.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:27

De respectloze hier ben jij nu ook hoor :'). Je doet precies hetzelfde als wij. Erger nog zelf.

Hier in het topic werden nette reacties gegeven met goede tips en adviezen die TS zo goed als allemaal negeerde of weerwoord op had.

Jij begint hier en krijgt van ons weerwoord en tadaaaa nu begin je zelf met respectloos (zoals jij het noemt) en mensen afblaffen.
Kortom volgens je eigen standaard geen haar beter dan wij.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:33

:\ Dit gaat nergens meer over ...

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 10:31

Na overleg met het moderatorteam is topic definitief op slot omdat de discussie wel erg off topic ging en een beetje uit de hand liep.