Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Muppett schreef:Vind ik eigenlijk reuze meevallen. En je hoeft geen Anky te zijn om te zien is wat fijn rijden is en wat niet.
Maar iedereen hier houdt van paarden, daarom zijn sommige mensen stellig of ietwat fel. Nou en?
eridinges schreef:Ik snap niet waarom mensen nog een topic willen openen op bokt. Natuurlijk zijn er veel verbeterpunt en schort er nogal wat aan de gangen van deze pony, maar tactvol is bijna niemand hier.. Alsof jullie allemaal zo geweldig rijden.
Vicky_88 schreef:eridinges schreef:Ik snap niet waarom mensen nog een topic willen openen op bokt. Natuurlijk zijn er veel verbeterpunt en schort er nogal wat aan de gangen van deze pony, maar tactvol is bijna niemand hier.. Alsof jullie allemaal zo geweldig rijden.
Niemand zegt dat wij zo geweldig rijden maar als ik keer op keer te horen kreeg dat mijn paard kreupel loopt krabte ik me toch eens achter mijn oren en liet ik er naar kijken. Ik ging dan geen dingen verbloemen.
Er is meerdere malen netjes gereageerd maar als TS blijft wegwuiven dat pony kreupel is terwijl ie dat echt wel is (op meerdere filmpjes duidelijk zichtbaar) is het wel een keer klaar met de nette reacties. Misschien niet leuk om te lezen maar wellicht opent het wel de ogen, hoewel ik er bang voor ben.
eridinges schreef:misschien neemt ts jullie advies wel ten harte en schakelt ze wel een osteo in. Ze is jullie toch geen verantwoording schuldig? Wie zegt dat ze er niks mee doet?
. Je doet precies hetzelfde als wij. Erger nog zelf.