Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). klumpertje schreef:In wierden ben ik ook geweest!
Ruiterdagen komen nu ook wel weer erg dichtbij. Woensdag waren er erg veel mensen aanwezig bij de algemene vergadering en de eerste kleine beetjes stress doen zich ook al voor.
Even 2 dingetjes, oproepjes eigenlijk, maar wel leuke:
Mocht iemand een handje willen helpen door te schrijven of achter de bar te staan... Ze zoeken er nog best wat. Dan kun je mailen naar vrijwilligers@almelose-ruiterdagen.nl
En volgend jaar, 2016, bestaan we 50 jaar. Voor dit jaar zijn we op zoek naar ervaringen, leuke verhalen, oude foto's, krantenartikelen enzo. Mocht je iets leuks hebben, stuur dat dan naar 50jaar@almelose-ruiterdagen.nl
Geschreven stukjes en foto's moeten dan wel gebruikt mogen worden door ons
maj0 schreef:klumpertje schreef:In wierden ben ik ook geweest!
Ruiterdagen komen nu ook wel weer erg dichtbij. Woensdag waren er erg veel mensen aanwezig bij de algemene vergadering en de eerste kleine beetjes stress doen zich ook al voor.
Even 2 dingetjes, oproepjes eigenlijk, maar wel leuke:
Mocht iemand een handje willen helpen door te schrijven of achter de bar te staan... Ze zoeken er nog best wat. Dan kun je mailen naar vrijwilligers@almelose-ruiterdagen.nl
En volgend jaar, 2016, bestaan we 50 jaar. Voor dit jaar zijn we op zoek naar ervaringen, leuke verhalen, oude foto's, krantenartikelen enzo. Mocht je iets leuks hebben, stuur dat dan naar 50jaar@almelose-ruiterdagen.nl
Geschreven stukjes en foto's moeten dan wel gebruikt mogen worden door ons
Lotte, ik heb gemaild maar geen reactie terug ontvangen. Is dit normaal of hoor ik normaal wel een bevestiging gehad te hebben?
lucifertje schreef:Leuk Saskia! Welke had je bij je naar Haaksbergen afgelopen jaar? Had toen alleen je zus gezien.
Ik heb vorige week ook gemaild dat ik wij met z'n 3en 1x willen schrijven. Nog steeds geen reactie, ga er niet achteraan mailen en is het voor hun helaas pindakaas!

Martine schreef:Ik heb me ook opgegeven om een keer te schrijven. Mijn moeder wil ook wel een keer schrijven. Zal het vanzelf horen
Zelf doe ik niet mee heb ik besloten.
Ik heb mail terug gehad vwb het schrijven. Zodra de lijsten bekend zijn worden we ingedeeld.