Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarom zit ik nu te denken om naar week 6B (allround paarden) te gaan omdat dit nu niet meer t/m 20 is. Nou ben ik 21 en twee jaar geleden wel naar die week gegaan maar vraag me nu af of er meer mensen van boven de 20 naar deze week gaan? Vooral omdat het nog steeds gedeeltelijk pony/paarden is vrees ik een beetje dat ik de oudste ben als ik me voor deze week opgeef
We overleven het vast! 
MartineC1711 schreef:LiS schreef:Kan iemand me een idee geven van de leeftijd bij de dressuur week voor paarden? Ik ben boven de 30. Neem mijn 6-jarige E-pony mee.
Daar gaan alle bejaarden naartoe![]()
(Al mag ik me nog redelijk jong noemen vind ik zelf, ga ikzelf hopelijk ook naar deze week)
Wellicht dat ik er tegen die tijd al een heb aangeschaft want moet zeggen dat crossen (wedstrijden) ook wel op mijn to-do lijstje staat voor 2015!
Hij kreeg 's ochtend en 's middags 1/2 biks en 's middags 1/4 graan. Ik had mijn eigen voer meegenomen wat ik elke keer in bakjes klaar had staan en dat is altijd netjes gevoerd. Na de crossles heb ik hem wel iets meer graan gegeven, maar verder is het niete nodig geweest.