Hoop voor je dat alles goed uitpakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponyparadijs schreef:wilmatj schreef:merrie laat ik dekken voor haar gezondheid.. het is dit of ziek en pijn hebben voor me paard.wilmatj schreef:Mijn merrie is verder niet geblesseerd, heeft geen pijn en nergens last van..
Dus daarom hoef ik al niks aan te passen aan mijn plan.
Spreek je jezelf nou niet tegen?
Eerst zeg je dat als je je merrie niet dekt ze ziek is/wordt en pijn heeft.
En nu zeg je dat je merrie nergens last van heeft
sevke schreef:Een middelmatig uitziend paard. Zou een leuk recreatiepaardje kunnen zijn, maar sorry, ik zie dit niet als een vaderdier. En voor het geld dat je al zal kwijt zijn als je je oude merrie door deze hebt vol gekregen, koop je een erg leuk veulen met vol papier. Dat zou dan mijn keuze zijn, want wat jij doet is vermeerderen ipv fokken. Daar heeft niemand iets aan, en Kapaza en MP staan al vol met dergelijke dieren. En het blijft gebeuren, jammer genoeg...
en zo velen voor mij.. Jammer genoeg heeft TS waarschijnlijk een plaat voor der hoofd, vooral niet naar andere luisteren. romyloverrr schreef:Ik heb dit toen gevraagd in het topic van welsh fokkers.
Omdat ik hengsten tegenkwam op kapaza waarvan je denkt: is die nu goedgekeurd?
Daar vertelde ze mij dit.
Als je gewoon longeerd, oftewel rondjes slingert om beestje gewoon even in de hand te hebben, kijken hoe die op je reageert etc, zou ik echt niet perse met hoofdstel en bijzet gaan werken. 
Het is meer een cultuur dingetje dat mensen in Nederland hengsten zien als staatsgevaarlijke roofdieren. Maar het zijn gewoon paarden hoor
ponyparadijs schreef:sevke schreef:Ik wel. Bij de Quarter Horses hoef je GEEN ENKELE keuring te doorlopen. Iedere hengst met vol papier mag officieel dekken.
En deze heeft geen papier
ponyparadijs schreef:wilmatj schreef:merrie laat ik dekken voor haar gezondheid.. het is dit of ziek en pijn hebben voor me paard.wilmatj schreef:Mijn merrie is verder niet geblesseerd, heeft geen pijn en nergens last van..
Dus daarom hoef ik al niks aan te passen aan mijn plan.
Spreek je jezelf nou niet tegen?
Eerst zeg je dat als je je merrie niet dekt ze ziek is/wordt en pijn heeft.
En nu zeg je dat je merrie nergens last van heeft
JoyCiej007 schreef:[F-AM] hengst laat zichzelf klaarkomen.
ik snap werkelijk waar niet waar jij mee bezig bent, TS.
Maar de hele wereld zal wel gek zijn en jij zal overal wel zoveel verstand van hebben dan.
chanel1985 schreef:En wat ga je doen het jaar erop? Je merrie telkens laten dekken?
Eigenlijk zou het dan zo moeten, aangezien je zegt dat je ze laat dekken omdat anders haar baarmoeder ontsteekt?