Ik ben er nog nooit geweest en ik kijk er echt al naar uit. En ja, ik ben ook al een beetje aan het sparen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sammyoo schreef:Armaris schreef:Ik ben zelf geïnteresseerd in de Horsemanship Day en dan aansluitend de Hop Top show
Is het ook in het Engels te volgen? Zowel de dag als de show?
Er staat bij Horsemanship Day Friday, 20th March 2013 maar neem aan dat het gewoon een typfout is? en het vrijdag 20 maart 2015 is?
Sorry voor de vele vragen. Ik wil graag gaan maar moet ervoor lang reizen en als ik niets begrijp van de uitleg zou ik het best jammer vinden
Heb je niet per ongeluk op de site van 2013 gekeken?
Het hele programma zal over een paar maanden wel op de site geplaatst worden, dan kan je goed kiezen welke dag je wilt. Op andere dagen zullen ook wel horsemanship onderdelen zijn, maar de grotere demo's worden op de themadag gepland. Drie jaar geleden was er bijvoorbeeld in het kader van horsemanship de finale van een trailerlaadcompetitie, echt supergave demo! Iemand met meerdere paarden (natuurlijk allemaal los) en iemand die zonder hoofdstel en zadel een aantal keren in en uit de rijdende trailer reed. De laatste heeft ook gewonnen, de prijs was een trailer!
Maureen95 schreef:Bagheera_206 schreef:Dan maar een duurdere optie. Het wordt toch al een duur uitje...
Zal eerst eens kijken welke Bokkers met mij mee durven en dan iets gaan boeken.
Ik had er eentje gezienDie was aardig goedkoop. Maar moet dan volgende maand boeken
romyloverrr schreef:Bagheera_206 schreef:Dan maar een duurdere optie. Het wordt toch al een duur uitje...
Zal eerst eens kijken welke Bokkers met mij mee durven en dan iets gaan boeken.
Ik durf wel! Welke dagen gaan jullie?
antje_vip schreef:Alja schreef:jaaaaaaaa ik ga ook![]()
zit er zelfs over te denken om alleen te gaan, kan ik naar3 hartelust shoppen
zonder rekening te houden met iemand
Je moet toch iemand meenemen om alles te tillen?