finally schreef:tjeetj zeg,echt verschrikkelijk ,schrok me rot van de foto"s ,ik rij zelf ook vaak langs smalle stukken met prikkeldraad waar hij nogal eens moeilijk en schrikkerig is,dan knijp ik hem ook altijd even,nu na deze foto's helemaal.
Hoop dat het paardje zo goed mogelijk zal genezen,knap dat hij nog zo vrolijk is.
Ook voor jou heel erg veel sterkte,lijkt me een traumatische ervaring voor je om zoiets mee te maken,en het meisje die er vanaf viel,hoe is het met haar
Dat kan ik mij goed voorstellen. Ik heb zondag voor het eerst weer gereden na dat ongeluk en kwam ook langs die plek. Het paard wat ik rijd is niet zo schrikkerig, dus dat scheelt. Ik had met een vriendin een stukje verder dan die plek afgesproken en toen we op die plek waren zag hij het andere paard en begon dus ook wat te klieren. Het slaat helemaal nergens op, maar ik werd toch wel even benauwd.
Het meisje die er af is gevallen had alleen een sneetje bij haar enkel. Maar ze heeft de dag er na weer op haar andere verzorgpaard gereden zodat ze niet bang wordt. Ik las dat ze alweer buiten had gereden en van haar enkel had ze ook geen last meer gelukkig.