Bonique schreef:@[***]: zelf heb ik geen ervaring met deze instructieweek in Drachten. Heb echter wel een aantal keer de instructieweek bij de KNHS gevolgd en ik vond het erg leuk om zo een week lang met mijn paard in de weer te zijn (ja ik weet het, erg penny....).
Hetgeen wat mij o.a. erg aantrekt aan de instructieweek in Drachten is de slaapaccommodatie. Heerlijk 2 of 3 persoonskamers met eigen sanitair. Ik vond de slaapzalen en het zeer beperkte aantal douches en wc's in Ermelo echt helemaal niets en heb ook altijd thuis geslapen tijdens zo'n instructieweek.
En wat ik ook fijn vind in Drachten dat je overdag de mogelijkheid hebt om je paard in de wei te zetten. Dat kon in Ermelo ook niet, ja aan de hand grazen of 10 minuten in de paddock maar dat was het.
Overige info: tegen de tijd dat de instructieweken beginnen, ben ik 43 dus vandaar mijn voorkeur voor een week die buiten de schoolvakantie valt om zo de kans te verhogen om meer leeftijdsgenoten te treffen.
Ermelo ben ik ook een paar keer geweest. Ben net zo penny als jij hoor
. Ook om reden dat ze niet naar buiten konden, ben ik niet meer naar Ermelo geweest. Misschien kunnen we elkaar een beetje via dit topic of per pb op de hoogte houden of en wanneer we eventueel gaan. Lijkt me leuk om je dan tegen te komen. En natuurlijk ook de anderen hier in het topic!
Week 35 zou ook nog kunnen zie ik.