Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Want het lijkt me erg leuk om eens mee te maken. anneperry schreef:sinds vorig jaar gebruikte ze de site van inschrijf systeem en kon je gelijk zien wie er bij zaten en of je op de resrve lijst stond, dat beviel goed dus ik ga er van uit dat het dit jaar weer zo is. de meeste weken waren binnen 15 minuten al vol
gaat echt belachelijk snel!
Shenanigans schreef:70 mensen voor 1 discipline? Dus voor de Allround bijv. ga je in 1 week met 70 mensen op kamp?

MelanieB schreef:Amiigo schreef:Ze doen dacht ik wel moeilijk als je niet mee rijd.. Ik zou tussendoor gewoon veel stappen heb ik ook altijd gedaan
Waarom doen ze moeilijk? Doen ze in de menweek iig niet.

Shenanigans schreef:Nu heb ik een luxe-probleem; want welk paard zal ik meenemen?
Ik neem trouwens aan dat in december toch meer duidelijkheid komt over de data en inschrijfdatum.

en ik kan je zeggen dat die clinics meerijden heel mooi is! (was voor dressuur en spring geselecteerd maar gekozen om bij spring iemand die meer spring ambities heeft te laten rijden).
en hij is nu 16 en springgefokt.
Maar aan de andere kant kan je wel lekker gaan springen met je andere paard aangezien die het niet zo goed durft. Wel lastig